Gå til innhold

mester 12

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Blir nødt til å spørre om hjelp ang. brukes forebyggende. Har til nå 2. og 6. som sikre med I begge steder. Vitaminer kunne ha vært OK, men da får jeg ingen dirigent med A som 2., hverken egennavn eller substantiv.Fatter ikke hvor feilen ligger

Fortsetter under...

Gjest punky
Skrevet

Fant plutselig et middel mot hodepine, går for den.

Gjest punky
Skrevet

Siden jeg selv fant,det jeg lurte på sist synes jeg det er flaut å spørre igjen. Det er det eneste som står igjen, har deltatt i sju OL. Om han er vinner eller ikke, er ikke nevnt. Har prøvd med vinner,deltager,utøver osv. men uten hell. Hvor bør jeg søke?

Gjest TerjeH
Skrevet

Blir nødt til å spørre om hjelp ang. brukes forebyggende. Har til nå 2. og 6. som sikre med I begge steder. Vitaminer kunne ha vært OK, men da får jeg ingen dirigent med A som 2., hverken egennavn eller substantiv.Fatter ikke hvor feilen ligger

Den er ikke grei å finne ut fra stikkordet 7 OL, men prøv å søke på sju OL. Du finner svaret i SNL, men må kombinere de bokstavene du har med en smule sportsviten. Vi skal fram til en "gammel" dame i sommeridrett, som ihvertfall var aktiv inntill i fjor.

Terje

Innlegg redigert. (03-26-08 00:30)

Gjest punky
Skrevet

Takk for hjelpen,Terje. Hadde prød SNL, men ikke "krympet ned" stikkordet så mye. Nå gikk det greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...