Gjest randi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har problemer med å logge meg inn på ordnett og SNL.Dersom jeg prøver å gå videre for å sjekke et ord,får jeg bare beskjed om å logge meg inn.Når det er gjort,skjer det samme på nytt.Er det bare meg som har det problemet.Oppstod i dag.Helt plutselig.Noe jeg kan gjøre? Mvh Randi
Gjest Solveig Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Snl og ordnett fungerer som vanlig hos meg. Jeg vet ikke, men hvis man nylig har slettet "mellomlager/cookies/informasjonskapler/temporary cookies-greier" så sletter man man sin egen påloggings-informasjon i ordnett. Jeg gjorde det, så når jeg kontaktet kunnskapsforlaget så måtte de ordne nye cookies greier. Etter denne sure erfaring har jeg nå sluttet å slette alt annet enn nettleserhistorikk. Innlegg redigert. (03-23-08 11:35)
Gjest randi Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Takk,Solveig.Da er det vel det som har skjedd her da.Har kontaktet spesialsupport,så da ordner det sseg vel.Randi Innlegg redigert. (03-23-08 13:02)
Gjest Solveig Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Har problemer med å logge meg inn på ordnett og SNL.Dersom jeg prøver å gå videre for å sjekke et ord,får jeg bare beskjed om å logge meg inn.Når det er gjort,skjer det samme på nytt.Er det bare meg som har det problemet.Oppstod i dag.Helt plutselig.Noe jeg kan gjøre? Mvh Randi Hei. Ja vel. Jeg prøver bare og hjelpe. Da jeg sleit med påloggings-problemer i fjor fikk jeg dette til svar: "Hei, Jeg har nullstilt cookies tellerne, slik at du igjen har tilgang. En cookie er en liten snutt informasjon/tekst som blir lagt igjen på harddisken din når du besøker websiden vår, slik at vi vet at kontoen ikke blir brukt på flere enn 2 PC-er. Har økt til 4 PC-er for din konto. Sletter du disse informasjonskapslene, så vil du også få denne feilmeldingen etter 7 slettinger/pålogginger. Med vennlig hilsen Svein Nordrum Teknisk Support - Elektronisk direkte Tel dir 22 02 22 54" Det er vel liksom sånn at www.ordnett.no må "kjenne igjen" noe på din (eller min) pc. Hvis man har rensket bort historien så er vel ikke noe og kjenne igjen! Personlig hadde jeg ikke tenkt igjennom denne problemstillingen før jeg sjøl ikke fikk logget på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå