Gjest Nann Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg lurer på om det mangler litt på et av nøkkelordene.Skal det ikke være skjelettDELen ?
Gjest anita_m Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Ordet er definert som skjelett i flere ordbøker, så enten har du feil ord eller så tror jeg du bør sjekke definisjonen en gang til mvh Anita
Gjest Nann Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg får bare hjørnet til å gå opp med denne delen som er i foten.Men hvis du Anita holder på at det ikke skal være bare en del av skjelettet må jeg revurdere hele hjørnet.Og det har man tid til nå i alle helligdagene.
Gjest anita_m Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Svaret jeg har befinner seg ikke i foten, så da får du nok bruke dine små grå i påsken *S* Søk med skjelett i ordnett - veldig mange treff får du ikke mvh Anita
Gjest Nann Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Takker Anita for hjelpen.Har fått til et nesten identisk hjørne,men med en oldtidsby som jeg finner definert som by bare i DD, ellers slagsted/sted fra oldtiden.Men jeg går for den.
Gjest cs Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg lurer på om det mangler litt på et av nøkkelordene.Skal det ikke være skjelettDELen ? Gå for den. Står f.eks. som oldtidsby i gamle gode Gyldendals 5 binds leksikon.
Gjest nn Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Kanskje jeg har feil skjelett?, mitt smaker av F. For oldtidsbyen min står klart definert som det i SNL Mvh nn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå