Gjest sijo Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Lurer litt på et par ting. Kan teamet det er spørsmål etter, inneholde svært unge deltakere? Finner ikke noe i oppslagsverkene, men har et ord som jeg mener dekker det samme. Hvis ikke, erjeg glad for tips etter hvor jeg skal lete. Trenger også litt hjelp til gudinnen oppe i venstre hjørne. Ønsker forøvrig alle gode hjelpere en god påske!
Gjest Inge Asbjørn Haugen Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Kva med "Tanums store rettskriviningsordbok" som i mange år har vore reine "bibelen" for mange ? Det verkar som om du er inne på det rette.
Gjest Odd Inge Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hei! Lurer på om disse bokstavene er rett på: "Ble stiftet i 1949". Har: - O/U - A - . "Team". Har: - N - T - E - A - . Noen tips på hvor jeg bør lete? Forøvrig riktig god påske til alle brukere av dette forum! Innlegg redigert. (03-19-08 15:19)
Gjest Aksel Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Lurer litt på et par ting. Kan teamet det er spørsmål etter, inneholde svært unge deltakere? Finner ikke noe i oppslagsverkene, men har et ord som jeg mener dekker det samme. Hvis ikke, erjeg glad for tips etter hvor jeg skal lete. Trenger også litt hjelp til gudinnen oppe i venstre hjørne. Ønsker forøvrig alle gode hjelpere en god påske! Hei Odd Inge! Én av bokstavene som andre bokstav i det som ble stiftet, stemmer. Også A er korrekt. Kilden er SNL. Dine bokstaver i "Team" er riktige. Se emneloggen ovenfor, der ligger en god del relevant input. Løsningen er sammensatt av to ledd, og bekreftelse finnes bl.a. i TANUMS. Lykke til - og god påske! Vh Aksel
Gjest Odd Inge Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Fant det nå. Takk til Aksel og forutgående innlegg! Greit å få bekreftet at bokstavene er rett, det sporer til ekstra innsats. Litt artig at begge ordene jeg manglet til en viss grad er beslektet når det gjelder innhold og aktivitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå