Gjest randi Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Går det an å "rote seg så bort" i denne puslekryssen at man sitter igjen med 5 ord der kombinasjonene man har fått ikke passer med ett eneste av de oppgitte ordene?Alt det andre er på plass,og passer helt fint. Det er et ord på 7 og fire ord på 11 bokstaver jeg ikke finner noe passende oppgitt ord til. Jeg bare lurte,for jeg vet ikke om det vil være interessant å viske ut alt,for så å starte på nytt.Men det er kanskje det man må,eller? Mvh Randi
Gjest meretel Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Det er ikke så vanskelig som du vil ha det til. Sett inn en ekstra svart rute noen steder, og 2 steder må du sette inn en bokstav i en rute som er svart. Alle de oppgitte ordene er korrekte, det er bare surr med rutene.
Gjest randi Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Hei meretel! Tanken slo meg ikke at det kunne være feil med rutene i denne kryssorden.Nå fant jeg ut av det, og alt falt på plass,så jeg var ikke "helt på jordet" likevel.Heldigvis, og takk til deg for at du var så "våken",og at du svarte meg.(Jeg fikk forresten et ord "til overs" i en av ordrekkene også,for sikkerhets skyld.) Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå