Gjest sijo Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hvor leter jeg etter følgende: "Anatomisk struktur" "Merker" "Forbindes med stress" Sijo
Gjest Aksel Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hei sijo! Kildehenvisningene er i rekkefølge: "Medisinsk ordbok", NKL og SNL. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Kari S. Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Er det noen som vil røpe blindbokst. i MERKER,slik at jeg har en mulighet til å bli ferdig til fristen?Mvh.Kari S
Gjest Lilli Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hvor leter jeg etter følgende: "Anatomisk struktur" "Merker" "Forbindes med stress" Sijo Hei Kari , s - a - i - g
Gjest Kari S Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hei Lilli takk skal du ha.God påske med mye kryssordløsing.
Gjest Alma Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hei sijo! Kildehenvisningene er i rekkefølge: "Medisinsk ordbok", NKL og SNL. Lykke til! Vh Aksel Dette syns jeg ikke er å hjelpe.Oppgi 4 bokstaver i Mesterkryss.La den som spør heller komme med et forslag eller to.Dette er tross alt en vanskelig oppgave,
Gjest Skjye Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hei, Alma. Det gleder meg at her finnes flere enn meg som reagerer på den utstrakte bokstav"hjelp" som i den senere tid er inntruffet her i dette Forum; til tider føler jeg meg hensatt i barnehaveomgivelsers utdeling av store bokstaverte byggeklosser til tåteflaskediende og tutende 3-åringer mens jeg leser disse bokstavhjelpsinnlegg. Takk for ditt innlegg, som medførte at jeg følte meg LITT mindre ensom i denne absurde liksommesterkryssverden. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå