Gjest pe-inge Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg tror fanden er i nøtta. Det føles slik etter et utall med søk etter "gjenoppdaget" i 1962. Hadde det vært mulig;som i eventyret,ville det vært en fornøyelse å bruke slegga. Jeg vridd og vrengt på gjenoppdage, oppdage og 1962, men uten resultat. Heller ikke søk med det jeg anser for sikre bokstaver i_t_s har ført fram. Mitt spørsmål er derfor om det i det hele er søkbart ogi så fall hvor? Med kryssordforfatterens forkjærlighet for himmelrommet in mente går min mistanke i den retning. Er takknemlig for et lite hint. Mvh pe-inge
Gjest Egon Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei Sliter i det samme hjørnet. Fant en brukbar kandidat til "ble gjenoppdaget i 1962" i SNL (gitarist og bluessanger) men da finner jeg ikke bilmodellen. har bladd igjennom lister med hundrevis av bilmodeller, men ingen passer. Hjelp. Egon
Gjest Sølvi Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg tror fanden er i nøtta. Det føles slik etter et utall med søk etter "gjenoppdaget" i 1962. Hadde det vært mulig;som i eventyret,ville det vært en fornøyelse å bruke slegga. Jeg vridd og vrengt på gjenoppdage, oppdage og 1962, men uten resultat. Heller ikke søk med det jeg anser for sikre bokstaver i_t_s har ført fram. Mitt spørsmål er derfor om det i det hele er søkbart ogi så fall hvor? Med kryssordforfatterens forkjærlighet for himmelrommet in mente går min mistanke i den retning. Er takknemlig for et lite hint. Mvh pe-inge Etter det jeg husker (løsningen er sendt) så er din i feil.Andre må korrigere meg hvis dette er galt.
Gjest Lilli Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg tror fanden er i nøtta. Det føles slik etter et utall med søk etter "gjenoppdaget" i 1962. Hadde det vært mulig;som i eventyret,ville det vært en fornøyelse å bruke slegga. Jeg vridd og vrengt på gjenoppdage, oppdage og 1962, men uten resultat. Heller ikke søk med det jeg anser for sikre bokstaver i_t_s har ført fram. Mitt spørsmål er derfor om det i det hele er søkbart ogi så fall hvor? Med kryssordforfatterens forkjærlighet for himmelrommet in mente går min mistanke i den retning. Er takknemlig for et lite hint. Mvh pe-inge Bluessanger og gitarist er han. Bilen het opprinnelig Minx -
Gjest Egon Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk til Lilli, endelig i mål. God helg. Hilsen Egon.
Gjest Erik Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg tror fanden er i nøtta. Det føles slik etter et utall med søk etter "gjenoppdaget" i 1962. Hadde det vært mulig;som i eventyret,ville det vært en fornøyelse å bruke slegga. Jeg vridd og vrengt på gjenoppdage, oppdage og 1962, men uten resultat. Heller ikke søk med det jeg anser for sikre bokstaver i_t_s har ført fram. Mitt spørsmål er derfor om det i det hele er søkbart ogi så fall hvor? Med kryssordforfatterens forkjærlighet for himmelrommet in mente går min mistanke i den retning. Er takknemlig for et lite hint. Mvh pe-inge Husk å søk med de tegnene før og etter gjenoppdaget. Har du dem ikke på tastaturet, så gå til nyttige linker å les innlegget til CS. Ja I´en din er feil i 4L. Erik
Gjest Odd Egil Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Har du numerisk tastatur (tall til høyre på tastaturet) fins det en enkel måte å få frem tegn og symboler du ellers ikke har tilgang til. Dette gjøres ved hjelp av ascii-koder, og i dette tilfellet ( « » ) er kodene 174 og 175. Fremgangsmåten er som følger : Hold nede ALT-tasten mens du trykker 174 på tastaturet. Tallene vises IKKE på skjermen, men når du har tastet ferdig alle 3, og deretter slipper ALT-tasten, dukker tegnet « opp.
Gjest Erik Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Takker for opplysningen Odd Egil. Den skal brukes ved senere anledninger. Visste ikke om slike "fancy" bruksområder. Mvh Erik
Gjest teie Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg kommer ikke i mål i øverste venstre hjørne, og trenger et hint eller to. Trodde jeg hadde 2 lr. som begynte på en vokal, men når 1 vr. er tidl. Minx, så er jo andre bokstav en konsonant, og da ryker 2 lr. Så er det 3 lr. Det eneste jeg finner med mine 4 "sikre" bokstaver er en norsk maler, men ikke vet jeg om han hadde en stor produksjon. Kan noen gi meg et hint ? mvh teie
Gjest nn Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Blindbokstavee for 2 loddrett _å_e_ 4 loddrett _s_e_ nn
Gjest teie Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Takk til NN. Med 2 lr. på plass løste det seg. mvh.
Gjest punky Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Vet ikke hva mer jeg skal lete på for å finne galaksen. Har som 2. og 4. R og C. Rett/ feil ?
Gjest Egon Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Hei Søk i SNL, sjekk tabellen du får opp til høyre for artikkelen om galakser.
Gjest punkyT Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Takk for hjelp, må ha vært det eneste stedet jeg ikke har vært innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå