Gjest Odd Inge Matre Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Nesten ferdig, men står fast på 2L "Forekommer i tett vegetasjon". Har: N - A - - . Noen som har tips her?
Gjest punky Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Skulle akkurat til å legge meg.Bokstavene er riktige, men hvordan hjelpe ded uten å si for mye, jeg bare hvisker og håper du er den eneste soim hører,nyala, nå får jeg sikkert juling, for enkelte på nettet hører "jævlig" godt
Gjest Anonym hjelper Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hei! Nesten ferdig, men står fast på 2L "Forekommer i tett vegetasjon". Har: N - A - - . Noen som har tips her? I dette tilfellet ville bekreftelse av bokstavene, og ikke noe mer, vært mer enn god nok hjelp. For, hvor mange ord passer egentlig med n*a**? Jo: 0 i Tanum 0 i NRO 0 i NO 0 i FO 1 i Medisinsk Ordbok 0 i Bokmålsordboka Ca. 8 i SNL; av disse er de fleste egennavn på sjøer og personer og derfor mildt sagt usannsynlige.
Gjest nn Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hei Anonym hjelper, Du virker veldig flink og hjelpsom. Kanskje du kan gi meg et søketips ang. 2 loddrett, Finnes i Hedmark og Østfold? I Ukens nøtt nr.10 Mvh nn. Det er i orden, tror at jeg har klart det. Innlegg redigert. (03-03-08 22:27)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå