Gjest randi Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Hvordan får man bekreftet at en søyle er hul?Har lett mye,men finner ingen bekreftelse på at den søylen jeg finner er hul.Problemet blir jo ikke lettere når det er vrient å få storgård(12v) på plass.Disse to gjør at det fortsatt er åpent oppe ttil høyre i nederste nøtta.Ønsker så inderlig å klare disse to når jeg for første gang er kommet så langt.(Akkurat nå kommer jeg ikke inn på kryssordleksikonet for å søke på ord.Det har jeg opplevd flere ganger på kveldene i det siste.Håper det ikke bare er meg som opplever det,for å si det sånn.Ergerlig uansett.) Mvh Randi
Gjest Anonym hjelper Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Begge disse ordene er oppført i alle ordbøker, men med litt forskjellige definisjoner. Søylen må du til Bokmålsordboka for å få bekreftet som "hul". Storgården skulle være kurant å se hvis du har bokstav nr. 3 og 5 inne, ellers finner du den definert som "storgård" i en av Ordnett-bøkene og som "xxx storgard" i Tanum. Innlegg redigert. (03-03-08 01:44)
Gjest randi Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hei Anonym hjelper! Nok en gang klarte jeg det takket være din hjelp til å komme videre,og nå har jeg for første gang klart to nøtter!!Da jeg fant storgården ble det nesten litt "pinlig" at jeg ikke hadde funnet det før,men tankene mine gikk nok i en helt annen retning,og det "sporet" kom jeg tydeligvis ikke ut av før jeg fant svaret.Sånn kan det gå.Tusen takk for hjelpa! Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå