Gjest TerjeH Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Mulig jeg har sett meg blind på dette. Øverst vannrett ut fra høyre side av bildet: BY. Finner ingen by hvis Kanten blir Kraven??? Terje
Gjest bente Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Da er vi to som sitter og stirrer blindt ut i det store intet :) Finner ikke helt ut av om hva som kunne vært stikkordet hvis det er en feil der.... Har lyset gått opp for deg? bente
Gjest bente Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hei igjen, Terje. Ringte Hjemmet nå, k'en skal være en g... i.flg. Kari Backe. bente
Gjest brit burns Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Da blir byen Tanger og kanten blir graven? Finner ikke dekning for den kanten med graven som svar? Det er altså feil i kryssordet? Lilli
Gjest TerjeH Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Mulig jeg har sett meg blind på dette. Øverst vannrett ut fra høyre side av bildet: BY. Finner ingen by hvis Kanten blir Kraven??? Terje Takk for tilbakemeldingene. Stadig like irriterende med slike slurvefeil. Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå