Gjest Elin Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 På "FUGL" øverst, så har jeg ?j?r?e?i?e?. Er noen av disse riktige? Hvis de er det, så får jeg på "KJØRETØY" : ?r?g?r?i?e?, og da finner jeg intet kjøretøy. Noe må jeg ha gjort galt. Kan noen hjelpe meg?
Gjest odd Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Kjernebiter er rett, bytt til annen Kongepokalvinner, så finner du nok kjøretøyet.
Gjest Elin Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Takk skal du ha. Da vet jeg ihvertfall at det var riktig. Men jeg strever med kjøretøyet. Hvis KONGEPOKALVINNER har en E som nest siste bokstav, finner jeg ikke kjøretøyet. Skulle ønske den nest siste bokstaven i kongepokalvinner var en A, for da hadde jeg løst dette. Kan du gi meg nest siste bokstav i kongepokalvinner???
Gjest odd Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 På "FUGL" øverst, så har jeg ?j?r?e?i?e?. Er noen av disse riktige? Hvis de er det, så får jeg på "KJØRETØY" : ?r?g?r?i?e?, og da finner jeg intet kjøretøy. Noe må jeg ha gjort galt. Kan noen hjelpe meg? Ikke lås deg fast i NKL sine forslag! Nest siste bokstav i kongepokalvinner er E :)
Gjest Aspen Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Siden Odd forteller at fugl er kjernebiter burde jeg kanskje fortelle hva som er kongepokalvinner? Aspen
Gjest Erik Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Takk skal du ha. Da vet jeg ihvertfall at det var riktig. Men jeg strever med kjøretøyet. Hvis KONGEPOKALVINNER har en E som nest siste bokstav, finner jeg ikke kjøretøyet. Skulle ønske den nest siste bokstaven i kongepokalvinner var en A, for da hadde jeg løst dette. Kan du gi meg nest siste bokstav i kongepokalvinner??? I flg. min løsning så er g´en din i kjøretøy feil. Bytt ut denne og du finner nok kjøretøyet. Mvh Erik
Gjest Elin Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hei! Siden Odd forteller at fugl er kjernebiter burde jeg kanskje fortelle hva som er kongepokalvinner? Aspen Hehe, ja kan du ikke det, da? Er det en Ø i midten av navnet ? Ang. kjernebiter, så var det ikke noen synd å skrive dette. Det var opplagt at det var svaret, med alle de bokstavene jeg hadde. Lykke til i trekningen. Mvh Elin
Gjest Elin Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 I flg. min løsning så er g´en din i kjøretøy feil. Bytt ut denne og du finner nok kjøretøyet. Mvh Erik Tusen takk ! Da sletter jeg G'en, og prøver videre.
Gjest Elin Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Ikke lås deg fast i NKL sine forslag! Nest siste bokstav i kongepokalvinner er E :) Du er en knupp ! Tusen takk, Odd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå