Gå til innhold

Mesterkryss 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

På "FUGL" øverst, så har jeg ?j?r?e?i?e?. Er noen av disse riktige?

Hvis de er det, så får jeg på "KJØRETØY" : ?r?g?r?i?e?, og da finner jeg intet kjøretøy. Noe må jeg ha gjort galt. Kan noen hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Kjernebiter er rett, bytt til annen Kongepokalvinner, så finner du nok kjøretøyet.

Skrevet

Takk skal du ha. Da vet jeg ihvertfall at det var riktig. Men jeg strever med kjøretøyet. Hvis KONGEPOKALVINNER har en E som nest siste bokstav, finner jeg ikke kjøretøyet. Skulle ønske den nest siste bokstaven i kongepokalvinner var en A, for da hadde jeg løst dette. Kan du gi meg nest siste bokstav i kongepokalvinner???

Skrevet

På "FUGL" øverst, så har jeg ?j?r?e?i?e?. Er noen av disse riktige?

Hvis de er det, så får jeg på "KJØRETØY" : ?r?g?r?i?e?, og da finner jeg intet kjøretøy. Noe må jeg ha gjort galt. Kan noen hjelpe meg?

Ikke lås deg fast i NKL sine forslag! Nest siste bokstav i kongepokalvinner er E :)

Skrevet

Hei!

Siden Odd forteller at

fugl er kjernebiter

burde jeg kanskje fortelle

hva som er

kongepokalvinner?

Aspen

Skrevet

Takk skal du ha. Da vet jeg ihvertfall at det var riktig. Men jeg strever med kjøretøyet. Hvis KONGEPOKALVINNER har en E som nest siste bokstav, finner jeg ikke kjøretøyet. Skulle ønske den nest siste bokstaven i kongepokalvinner var en A, for da hadde jeg løst dette. Kan du gi meg nest siste bokstav i kongepokalvinner???

I flg. min løsning så er g´en din i kjøretøy feil. Bytt ut denne og du finner nok kjøretøyet.

Mvh Erik

Annonse

Skrevet

Hei!

Siden Odd forteller at

fugl er kjernebiter

burde jeg kanskje fortelle

hva som er

kongepokalvinner?

Aspen

Hehe, ja kan du ikke det, da? Er det en Ø i midten av navnet ? Ang. kjernebiter, så var det ikke noen synd å skrive dette. Det var opplagt at det var svaret, med alle de bokstavene jeg hadde.

Lykke til i trekningen.

Mvh Elin

Skrevet

I flg. min løsning så er g´en din i kjøretøy feil. Bytt ut denne og du finner nok kjøretøyet.

Mvh Erik

Tusen takk ! Da sletter jeg G'en, og prøver videre.

Skrevet

Ikke lås deg fast i NKL sine forslag! Nest siste bokstav i kongepokalvinner er E :)

Du er en knupp ! Tusen takk, Odd !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...