Gjest Sonja Y Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg må sende besvarelsen i morgen, men er litt usikker på 2 loddrett: Måne. Jeg har R_D_A, og kommer ut med svar som egentlig er en asteroide. Er jeg helt på villspor? Rask hjelp ønskes:)
Gjest Sonja Y Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Forumet ble oppdatert hos meg med det samme jeg sendte spørsmålet, og jeg ser at Elin har gjort det samme som meg. Da er det vel bare å lete etter et konsern med v i midten, og det er ikke så lett.........
Gjest Erik Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hei Sonya, Konsernet og månen finner du som vanlig i tabellene/oversiktene over disse i nøkkelbindet til SNL. Detter er vel tredje gangen på rad forfatteren bruker disse i spørsmålene sine, og tror du ikke at han gjentar det i UN nr. 8 også. Snakk om fantasi! Mvh Erik
Gjest punky Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hvordan finne tabeller/oversikter kan jeg ikke noe med, men kan navnet på en fabrikk være konsern?
Gjest Sonja Y Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hei Sonya, Konsernet og månen finner du som vanlig i tabellene/oversiktene over disse i nøkkelbindet til SNL. Detter er vel tredje gangen på rad forfatteren bruker disse i spørsmålene sine, og tror du ikke at han gjentar det i UN nr. 8 også. Snakk om fantasi! Mvh Erik Takk, Erik, men er Nøkkelbindet til SNL med i nettutgaven, jeg finner ikke ut av det, kan du gi meg en oppdatering vedr. dette søket?
Gjest Erik Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg må sende besvarelsen i morgen, men er litt usikker på 2 loddrett: Måne. Jeg har R_D_A, og kommer ut med svar som egentlig er en asteroide. Er jeg helt på villspor? Rask hjelp ønskes:) For å finne måne søker du på planeter og finner til høyre tabell. Samme med konsern, søk f.eks. verdens største konsern og du får opp næringsliv og søker på tabell til høyre. Forfatteren har brukt løsninger fra disse tabellene hver gang i det siste. Erik
Gjest Sonja Y Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk, Erik. Da fikk jeg alt på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå