Gjest Berit Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 jeg strever med 17V hvor jeg har bokstavene: _ _ _ n _i_s er det noen som kan hjelpe meg litt på rett vei? lurer også på 23 v om ordet der skal ha noe med et skrveredskap å gjøre, håper noen kan hjelpe meg. hilsen Berit
Gjest Skjye Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hei, Berit. 17 V: Din N er feil. 23 V: Jeg ville snarere si leseredskap enn skriveredskap, men løsningsordet er altså uansett intet redskap i den forstand - det er en skriftlig presentasjonsform der man leser med fingrene istedetfor øynene. Mvh Skjye. Innlegg redigert. (02-13-08 18:28)
Gjest berit Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 takk for hjelpen. Nå er den nesten ferdig.. Rart hvor mye slike tips hjelper. Hilsen berit
Gjest Randi Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 jeg strever med 17V hvor jeg har bokstavene: _ _ _ n _i_s er det noen som kan hjelpe meg litt på rett vei? lurer også på 23 v om ordet der skal ha noe med et skrveredskap å gjøre, håper noen kan hjelpe meg. hilsen Berit Detter er bare en liten test på om jeg klarte å skrive noe her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå