Gjest Tertitt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kan noen hjelpe meg slik at jeg kan få verifisert at noen av mine løsningsord er rett i Hjerneknuser'n denne måneden? 58 v: Enhet. Har fått et astronomisk utrykk som svar. 62 l: rørig. Har fått et svar som betyr raskt ? 28 l: Noen på møre (eller som er kjent der) som vil gi et hint om hvor man finner dekningen på dette stedet.
Gjest Skjye Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Hei, Tertitt. 58 V: Mitt løsningsord er snarere termodynamisk enn astronomisk. 62L: Det i NRO, bind V ordrett RØRIG definerte 4-bokstavers oppslagsord er i mitt løsningsdiagram utstyrt med intetkjønns-T. 28 L: Man trenger ikke være fra Møre eller være kjent der for å løse dette: Det holder med Tanums 9. utgave (2005). Merk at det for dette oppslagsords vedkommende er tekstmessig avvik mellom 8. og 9. utgave. Mvh Skjye.
Gjest Tertitt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Takk for tipsene. Må kjøpe ny Tanum forstår jeg. Ikke rart jeg ikke finner det med min eldgamle utgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå