Gå til innhold

etterlysning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere enn meg som ikke har fått ukens hjemmet??

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, da - jeg har ikke fått Hjemmet - bor rett utenfor Oslo -

Skrevet

Kom ikke med posten idag,lørdag heller.Jeg ringte Hjemmet igår fredag.Men de skylder alltid på posten.De tar ikke ansvar og rydder opp i egne rekker eller hos posten.Vi betaler jo likevel.

Skrevet

En av grunnene til at jeg abonnerer er at jeg skal ha Mester og Nøtta til helgen å kose meg med.Men denne gangen kommer bladet kanskje på mandag samtidig med løssalget.Ergerlig.Får kanskje kjøpe et annet blad

som er i løssalg idag.Har prøvd Norsk Ukeblad før,men jeg syns det er litt juks når man ikke skal sende inn hele oppgaven,bare noen bokstaver i hvert kryssord.Er Allers bra ?

Gjest Odd Egil
Skrevet

Hei,

Jeg har scannet oppgavene, og kan sende via e-post til de som måtte ønske det :)

Innlegg redigert. (02-02-08 15:33)

Skrevet

En av grunnene til at jeg abonnerer er at jeg skal ha Mester og Nøtta til helgen å kose meg med.Men denne gangen kommer bladet kanskje på mandag samtidig med løssalget.Ergerlig.Får kanskje kjøpe et annet blad

som er i løssalg idag.Har prøvd Norsk Ukeblad før,men jeg syns det er litt juks når man ikke skal sende inn hele oppgaven,bare noen bokstaver i hvert kryssord.Er Allers bra ?

Hei

Jeg synes Allers har varierte og gode kryssord. Verdt å forsøke.

De driver også en nettside som er litt artig. Du kan sjekke den ved å logge deg inn på Brukhodet.no

Da har du ï alle falle litt å pusle med i helga!

Annonse

Skrevet

Hei,

Jeg har scannet oppgavene, og kan sende via e-post til de som måtte ønske det :)

Odd Egil, det er veldig snilt av deg hvis du mailer meg i hvert fall ett av kryssordene - ellers så kommer jeg så langt "bakut" i forhold til andre som holder bladet -

På forhånd takk fra Lilli

Gjest Odd Egil
Skrevet

Mester, Nøtta og "Noe og bryne seg på" er sendt, Lilli. Nå håper jeg du har Adobe installert på maskinen din :)

Innlegg redigert. (02-02-08 16:56)

Skrevet

Odd Egil

God service Odd Egil!!!

Fint om du kan sende Mesterkryss til meg

Skrevet

tusen hjertelig takk, Odd Egil - ja, da - jeg har Adobe og nå alle 3 kryssordene du sendte -

Lilli

Skrevet

Hei,

Ja, takk!! Har også sendt mail, for sikkerhets skyld!!!

naj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...