Gjest sijo Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Kan noen gi meg hjelp til "handelsstasjon" og "asteroide"?
Gjest Skjye Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hei, Sijo. Du finner "handelsstasjon" i SNL, "asteroide" her i NKL. Mvh Skjye.
Gjest sijo Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ang handelsstasjon, jeg har ????r?o?. Er jeg helt på villspor? Når det gjelder asteroide vil jeg gjerne ha hjelp til bokstav nr. 4
Gjest Skjye Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Kan noen gi meg hjelp til "handelsstasjon" og "asteroide"? Hei igjen, Sijo. Handelsstasjon: Din O er feil. De nødvendige bokstaver til asteroide finner etter å ha parkert de kryssende løsningsord. Mvh Skjye.
Gjest Lilli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Sijo, asteroiden har samme navn som en meget omstridt dame som giftet seg med en av Europas kronprinser - det kan kanskje være flere løsninger her, men jeg har brukt henne -
Gjest Skjye Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei, Sijo. Som man kan si det på trøndersk: Æ har i, æ å. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå