Gjest punky Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er det andre enn meg som har hatt plutselige problemer med å søke i NKL. Kan skrive det spørsmålet, men etter å ha trykket på søk,skjer ingen ting
Gjest randi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ja,det samme her.Flere ganger i det siste,faktisk.Randi
Gjest punky Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Deilig å få bekreftet at flere har problemer, har skjedd ofte i det siste.Funker bra en stund, men plutselig er det stopp. Timer senere kan det være i orden igjen. Trodde noe var galt hos meg
Gjest randi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Akkurat som her,og nå kommer jeg ikke lenger enn til å skrive ordet og trykke på søk,så er det blankt.Vet noen hvorfor,tru?
Gjest TerjeH Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Og ikke bare det. Når jeg prøver å lese innleggene under KRYSSORDHJELP, som skal inneholde innlegg fra 27.1, så klarer jeg ikke å få opp nyere innlegg enn siden 23.01! Mangler minst 1 side. Terje
Gjest Per Roger Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Akkurat som her,og nå kommer jeg ikke lenger enn til å skrive ordet og trykke på søk,så er det blankt.Vet noen hvorfor,tru? Hei. Trodde det var en feil i min maskin. Jeg er glad det ikke var det. Har lagt merke til at Egemont står som e.mail kontakt nå. Er nettstedet solgt for jeg trodde det var en person privat som hadde laget og drev det. per r
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå