Gå til innhold

Mesterkryss 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en instrumentstreng være en utspent tråd ? Jeg finner ikke noen begrunnelse i alle hjelpemidlene.

Fortsetter under...

Gjest Odd Egil
Skrevet

Har du prøvd å søke "utspent tråd" (med hermetegn) i Ordnett, og krysset av for ALL TEKST ?

Skrevet

Hei. Jeg har prøvd den måten og funnet i NO eksempler på diverse instrumentstrenger (men ikke min !) og et gammelt apparat i NRO.Hvis jeg kan bruke strengen til et annet instrument,så går det opp.Er strengen en utspent sådan når det gjelder andre instrumenter,er vel mitt forslag like gyldig ?

Skrevet

øverste vannrett:"Brukes i bandasjer".,jeg har rota meg helt bort og trenger hjelp.Trodde lenge det beg. med sink.....,men det fører heller ikke fram.Mvh Kari S.

Skrevet

Hei, Kari S.

Du er på riktig spor og finner bekreftet løsningsord i Medisinsk ordbok (og KUN der).

Mvh Skjye.

Skrevet

Hei Skive,takk for svar,skal fortsette "jakten " i morgen.Mvh Kari.S

Annonse

Skrevet

Kan en instrumentstreng være en utspent tråd ? Jeg finner ikke noen begrunnelse i alle hjelpemidlene.

BLE DANNET I 1930.

Har o i andre og a i fjerde. Er jeg på sporet?

Skrevet

En av bokstavene er nok feil, så du får nok fortsatt lete etter det riktige sporet!

Skrevet

Hei, Kari S.

Du er på riktig spor og finner bekreftet løsningsord i Medisinsk ordbok (og KUN der).

Mvh Skjye.

Er 6,bokstav E og 8.bokstav T?

Gjest Odd Egil
Skrevet

Innlegg redigert. (02-05-08 00:03)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...