Gjest Sølvi Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Kan en instrumentstreng være en utspent tråd ? Jeg finner ikke noen begrunnelse i alle hjelpemidlene.
Gjest Odd Egil Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har du prøvd å søke "utspent tråd" (med hermetegn) i Ordnett, og krysset av for ALL TEKST ?
Gjest Sølvi Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hei. Jeg har prøvd den måten og funnet i NO eksempler på diverse instrumentstrenger (men ikke min !) og et gammelt apparat i NRO.Hvis jeg kan bruke strengen til et annet instrument,så går det opp.Er strengen en utspent sådan når det gjelder andre instrumenter,er vel mitt forslag like gyldig ?
Gjest Kari S Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 øverste vannrett:"Brukes i bandasjer".,jeg har rota meg helt bort og trenger hjelp.Trodde lenge det beg. med sink.....,men det fører heller ikke fram.Mvh Kari S.
Gjest Skjye Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hei, Kari S. Du er på riktig spor og finner bekreftet løsningsord i Medisinsk ordbok (og KUN der). Mvh Skjye.
Gjest kari s Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hei Skive,takk for svar,skal fortsette "jakten " i morgen.Mvh Kari.S
Gjest JAS Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Kan en instrumentstreng være en utspent tråd ? Jeg finner ikke noen begrunnelse i alle hjelpemidlene. BLE DANNET I 1930. Har o i andre og a i fjerde. Er jeg på sporet?
Gjest Svein Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Kan en instrumentstreng være en utspent tråd ? Jeg finner ikke noen begrunnelse i alle hjelpemidlene. En av bokstavene er nok feil, så du får nok fortsatt lete etter det riktige sporet!
Gjest sijo Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hei, Kari S. Du er på riktig spor og finner bekreftet løsningsord i Medisinsk ordbok (og KUN der). Mvh Skjye. Er 6,bokstav E og 8.bokstav T?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå