Gjest mette Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg mangler bare den golfspilleren øverst i høyre hjørne.Den første og siate bokstaven,men veit ikke hvor jeg skal leite..
Gjest mette Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Det hadde jeg sikkert gjort,men er ikke medlem der...
Gjest else Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg mangler bare den golfspilleren øverst i høyre hjørne.Den første og siate bokstaven,men veit ikke hvor jeg skal leite.. Hei Mette, Prøv med F og O, da går det nok greit. Kan du tipse meg med m.navn midt på side og frste bokst. i fektehoggene (TV-krysset). Tror jeg har rotet litt her. Else
Gjest Chriss Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Kan det være LIONEL og TERSENE du tenker på. mvh Chriss
Gjest Chriss Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Noen som vil hjelpe meg med andre ordet ut fra bilde på høyre side, her har jeg rota veldig. mvh Chriss
Gjest else Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Hallo, Kjekt å kunne hjelpe -:) Er det BYMUSIKANTER du tenker på.... else
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå