Gå til innhold

hjernevinninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes ikke at jeg har spist mye fett i julen, men det jeg har spist må har lagt seg rundt hjernevindingene, aldri har de siste oppgavene iHjemmet-kryss vært så vanskeligge.Har flere samme problem?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, Punky.

Jeg har syslet med litt forskjellig i julen - neppe så bra for disse "hjernevindinger", hva jeg har bedrevet - men har dog løst 2 oppgaver i Hjemmet Kryss 13/07, dersom det er denne publikasjon du sikter til: Butler-X og Hjerneknuser'n.

Skulle du spekulere på noe omkring disse to oppgaver, så bare kom igjen.

Mvh Skjye.

Skrevet

synes ikke at jeg har spist mye fett i julen, men det jeg har spist må har lagt seg rundt hjernevindingene, aldri har de siste oppgavene iHjemmet-kryss vært så vanskeligge.Har flere samme problem?

Når du får slike tilbakemeldinger som denne fra skjye,så blir det ekstra gøy å våge å spørre om litt hjelp. Det er jo det dette forum er til for.Jeg skulle bare ønske jeg kunne hjelpe litt og ikke bare mase.Godt nyttår til skjye og alle gode hjelpere.

Skrevet

Hei, Punky.

Jeg har syslet med litt forskjellig i julen - neppe så bra for disse "hjernevindinger", hva jeg har bedrevet - men har dog løst 2 oppgaver i Hjemmet Kryss 13/07, dersom det er denne publikasjon du sikter til: Butler-X og Hjerneknuser'n.

Skulle du spekulere på noe omkring disse to oppgaver, så bare kom igjen.

Mvh Skjye.

Takker for tilbud om hjelp, men jeg er ganske sta av meg og får bare brette opp ermene en stund til. Får eventuelt komme tilbake senere, forøvrig gjelder det oppg. 12, nr. 13 ha3 jeg ikke åpnet ennå

Mvh Punky

Skrevet

Først nå har jeg fått til en av oppgavene, innleveringsfristen er i morgen og tror ikke jeg orker å starte på oppgaven som er igjen.Får bare vente på svar,men hvem vet, kanskje om 5 min. går jeg i gang igjen.Har aldri hatt trøbbel med denne oppg. før, det er vel alderen, hvis det ikke er julefettet. Det vil vise seg når jeg begynner med oppg. 13., for da må vel julefettet ha fortapt virkningen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...