Gjest Tertitt Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Sitter igjen med 2 ord som jeg håper noen kan hjelpe meg litt med : 41 l : Treakset uten rette vinkler. Har T_I_L_R 33 l : Husholdningsartikler. Har _A_L_G_A_E_ mistenker at minst en av fiskene mine er feil, men kryssordløserhjernecellen (for å si det på Hansen'sk) min er vist på juleferie.
Gjest arne Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 41L: siste bokstav er feil Ordet står i Tanum under bokstaven T 33L: Bokstavene er rett Hva handlet du sist på super'n ? arne
Gjest Skjye Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Sitter igjen med 2 ord som jeg håper noen kan hjelpe meg litt med : 41 l : Treakset uten rette vinkler. Har T_I_L_R 33 l : Husholdningsartikler. Har _A_L_G_A_E_ mistenker at minst en av fiskene mine er feil, men kryssordløserhjernecellen (for å si det på Hansen'sk) min er vist på juleferie. Hei, Tertitt. 41 L: Din R er feil - du finner løsningsordet stikkordsdefinert i TANUMS. 33 L: Dine bokstaver er riktige - løsningsordet i flertall er hva som i Norsk ordbok i entall defineres "vare til den daglige husholdning". Mvh Skjye.
Gjest Tertitt Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Takk til Arne og Skjye. Tydelig at formen ikke akkurat er på topp for kryssordløsing. Dette bekreftet at fisken min på 58v er feil. Har _O_N_Y_E Noen tips om hva mer som er feil ?
Gjest Skjye Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hei igjen, Tertitt. Let i TANUMS med de riktige bokstaver du har. Mvh Skjye.
Gjest Tertitt Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hei igjen. Takk for hurtig svar. Når jeg vet at bokstavene er rett så skal det nok gå å finne løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå