Gjest Per Roger Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hei alle sammen. Jeg vil få ønske alle en riktig God Jul og et riktig Godt nytt år. Jeg håper alle får en fredfylt jul og at nissen kommer med det alle ønsker seg, og jeg regner med at vi treffes på denne siden senere klare til nye utfordringer fra Teigeland. Per Roger
Gjest babben Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 En riktig god og fredelig jul til deg og alle kryssordentusiaster. Hilsen fra Babben
Gjest Tanja Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hei alle sammen. Jeg vil få ønske alle en riktig God Jul og et riktig Godt nytt år. Jeg håper alle får en fredfylt jul og at nissen kommer med det alle ønsker seg, og jeg regner med at vi treffes på denne siden senere klare til nye utfordringer fra Teigeland. Per Roger Jeg ønsker alle dere kryssordinteresserte en riktig god og fredfylt jul! Hilsen Tanja.
Gjest Sigurd Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Hei alle kryssordløsere! Jeg ønsker dere alle en god jul med takk for alt i det gamle året! Mvh Sigurd
Gjest aspen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hei alle sammen. Jeg vil få ønske alle en riktig God Jul og et riktig Godt nytt år. Jeg håper alle får en fredfylt jul og at nissen kommer med det alle ønsker seg, og jeg regner med at vi treffes på denne siden senere klare til nye utfordringer fra Teigeland. Per Roger Hei! Hva menes med skadetegn og hvilke kilder er aktuelle? Aspen
Gjest randi Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hei! Hva menes med skadetegn og hvilke kilder er aktuelle? Aspen Jeg hadde annenhver bokstav,og søkte så i svarord her på NKL.Det ordet jeg så fikk opp, sjekket jeg på ordnett,og der dukket forklaringen opp i medisinsk leksikon.Lykke til! Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå