Gå til innhold

selvbyggeren12

Anbefalte innlegg

Skrevet

God førjulstid til alle kryssordløsere.

Jeg trenger litt drahjelp på selvbyggeren. På 1 vannrettt er kodeordet god hukommelse. Jeg har skrevet klisterhjerne,, er dette riktig og kan noen tipse meg om hvor den 1. blinde ruta skal være? Hilsen Babben

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Babben 1 vannrett er riktig. 1. blindrute er under l i klisterhjerne. Håper det nå går greit. God jul - Kari

Skrevet

Jeg trenger litt drahjelp på selvbyggeren. På 1 vannrettt er kodeordet god hukommelse. Jeg har skrevet klisterhjerne,, er dette riktig og kan noen tipse meg om hvor den 1. blinde ruta skal være? Hilsen Babben

Tusen takk, mer skulle det ikke til før hele oppgaven ble løst..

Jeg står også litt fast på Butlerkrysset..27V har jeg skrevet Megler, men er ikke kvinne om å finne ut hva 23L skal være. Koden er : Vil man finne på 3 L. I andre sammenhenger kan de være røde,tørre eller store.. Er det noen som har løst denne? Hilsen Babben

Skrevet

Hei, Babben.

Megler er riktig.

Dersom du har abonnement på Ordnett finner du enkelt løsningsordet til 23L i Norsk ordbok ved å velge "All tekst" og skrive

+RØDE +TØRRE +STORE i søkefeltet, hvoretter du klikker SØK.

Mvh Skjye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...