Gjest Alf Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei Odd f.eks. Det kom aldri noe svar fra deg eller andre som ikke vil hjelpe med tips for de vanskeligste kryssorden, om det var for pengenes skyld. Kan bli for mange som klarer kryssordene kanskje. Dette er i all vennskapelighet, men kunne vært artig å få et ærlig svar. Aksepterer alle svar, bare ikke taushet. Hilsen Alf
Gjest randi Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei Alf! Selv om jeg hverken er Odd eller noen av de andre som mener at vi bør holde enkelte vanskelige kryssord utenom forumet,(uvisst av hvilken grunn)så mener jeg noe om dette. Jeg syns vi må kunne spørre om alle kryssord vi får problemer med.At vi holder NM i en klasse for seg og lar være å spørre om de oppgavene,finner jeg helt naturlig,men alle de andre kryssordene bør vi kunne be om tips og bekreftelse på.Vi betaler for dette forumet,og det fins ikke noen skrevne regler for hvilke vi kan spørre om,og hvilke vi "skal holde oss unna",så vidt jeg vet.De som ikke ønsker å gi tips kan jo bare la være,men la oss andre få spørre " i fred og fordragelighet". Hyggelig å spørre og be om tips er det jo også,for ikke å snakke om å få hjelp og kunne hjelpe andre videre i en kryssord som er litt vrien.Det er jo på den måten vi blir flinkere,utfordringene blir større,og gleden kjempestor hos meg, i alle fall, når jeg kommer i mål, selv om jeg har fått hjelp underveis.Gleder meg stort da,og syns de som hjelper er helt enestående.Kryssord er jo en kjempehobby, som for meg, i alle fall,ikke er "blodig alvor". Ønsker alle gode "kryssordvenner" en riktig god jul og godt nytt år, og så får vi håpe at vi i 2008 tør spørre om alt, uansett kryssordtype. Klem Randi
Gjest Lilli Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei Randi - du tok ordene ut av min munn! God jul til deg også med klem tilbake, Lilli
Gjest Alf Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei Alf! Selv om jeg hverken er Odd eller noen av de andre som mener at vi bør holde enkelte vanskelige kryssord utenom forumet,(uvisst av hvilken grunn)så mener jeg noe om dette. Jeg syns vi må kunne spørre om alle kryssord vi får problemer med.At vi holder NM i en klasse for seg og lar være å spørre om de oppgavene,finner jeg helt naturlig,men alle de andre kryssordene bør vi kunne be om tips og bekreftelse på.Vi betaler for dette forumet,og det fins ikke noen skrevne regler for hvilke vi kan spørre om,og hvilke vi "skal holde oss unna",så vidt jeg vet.De som ikke ønsker å gi tips kan jo bare la være,men la oss andre få spørre " i fred og fordragelighet". Hyggelig å spørre og be om tips er det jo også,for ikke å snakke om å få hjelp og kunne hjelpe andre videre i en kryssord som er litt vrien.Det er jo på den måten vi blir flinkere,utfordringene blir større,og gleden kjempestor hos meg, i alle fall, når jeg kommer i mål, selv om jeg har fått hjelp underveis.Gleder meg stort da,og syns de som hjelper er helt enestående.Kryssord er jo en kjempehobby, som for meg, i alle fall,ikke er "blodig alvor". Ønsker alle gode "kryssordvenner" en riktig god jul og godt nytt år, og så får vi håpe at vi i 2008 tør spørre om alt, uansett kryssordtype. Klem Randi Hei Randi, Hyggelig kommentar du kom med. Du fortjener klem for det innlegget. NM holder vi utenfor, var vel at noen dristet seg til å spørre om NM trimmen som var problem for noen. Alf
Gjest audil Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hei Odd f.eks. Det kom aldri noe svar fra deg eller andre som ikke vil hjelpe med tips for de vanskeligste kryssorden, om det var for pengenes skyld. Kan bli for mange som klarer kryssordene kanskje. Dette er i all vennskapelighet, men kunne vært artig å få et ærlig svar. Aksepterer alle svar, bare ikke taushet. Hilsen Alf Hei Alf og alle andre med positiv kryssordinteresse. Sa nok det jeg mente i forrige runde av temaet, og mener fortsatt det samme. Jeg abbonerte på kryssordleksikon for noen år siden. Den gang var også samme "tema" oppe og med tilsvarende innlegg fra flere av deltakerne. Endte den gangen med at jeg for min del ikke hadde noe glede av kryssordleksikonet, og meldte meg ut. Syns derfor det var litt trist å se nå at den samme gamle holdningen fortsatt er tilstede hos enkelte. OG - ble kjempeglad bl. a. for dine innlegg bl.a. TUSEN TAKK!! Mvh Audil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå