Gjest Elin Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg greier ikke å finne 11 vannrett : Roman. Jeg har A som første bokstav og D som siste. Det er 9 bokstaver i ordet, og som den 5. har jeg F el. L. Har jeg gjort feil ?
Gjest Sigurd Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Hei Elin! 5. er F. Ellers OK. Mvh Sigurd
Gjest Tanja Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Jeg greier ikke å finne 11 vannrett : Roman. Jeg har A som første bokstav og D som siste. Det er 9 bokstaver i ordet, og som den 5. har jeg F el. L. Har jeg gjort feil ? hei,Elin! Terje Stigen har skrevet en roman som passer med bokstavene dine,behold F! står i SNL mvh Tanja
Gjest Elin Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 Hei Elin! 5. er F. Ellers OK. Mvh Sigurd Tusen takk ! Håper det hjelper meg videre. Dette er vanskelig. God helg !
Gjest Elin Skrevet 8. desember 2007 Skrevet 8. desember 2007 hei,Elin! Terje Stigen har skrevet en roman som passer med bokstavene dine,behold F! står i SNL mvh Tanja Tusen takk til deg også ! Og god helg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå