Gjest punky Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ingen har vært innom her, så den er vel grei. Selv står jeg fast nedre i høyre hjørne. Troddepelsverket skulle være enkelt, men når man har en F som andre,blir det trøbbel, på grunn av den "forbaskete" smukkasen. Skulle ønske noen kunne gi meg et lite puff i riktig retning
Gjest Lilli Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Den forbaskete smukkasen er riktig, punky - og det er ikke mye som har F i andre, men det er et land som har det, et land jeg ikke ønsker å bo i. Men har egentlig ikke funnet ut at dette er pelskåpe, men det stemmer med alt det andre jeg har. Lilli
Gjest Egon Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ingen har vært innom her, så den er vel grei. Selv står jeg fast nedre i høyre hjørne. Troddepelsverket skulle være enkelt, men når man har en F som andre,blir det trøbbel, på grunn av den "forbaskete" smukkasen. Skulle ønske noen kunne gi meg et lite puff i riktig retning Hei Lilli Joda den er definert som pelskåpe i Tanums. Egon
Gjest punkyT Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Takk skal du ha, gift skal du bli, brukte mora mi å si. Hjertelig takk til dere begge
Gjest Denise Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ingen har vært innom her, så den er vel grei. Selv står jeg fast nedre i høyre hjørne. Troddepelsverket skulle være enkelt, men når man har en F som andre,blir det trøbbel, på grunn av den "forbaskete" smukkasen. Skulle ønske noen kunne gi meg et lite puff i riktig retning Den var moderne i "hippie- tiden". Den er laget av saueskinn, har pelsen inn, er brodert utenpå og med pelskantene stikkende fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå