Gå til innhold

NM-trimmen.Våre beste kryssord 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med å finne "flettet produkt" på 20l.Det er 9 bokstaver,og jeg har å som andre bokstav og d som fjerde,hvis det er rett da.Hvor leter jeg?Tips tas imot med takk.

Mvh randi

Fortsetter under...

Skrevet

Det er enighet om å ikke legge ut NM-trimmen. Håper at også du tar ansvar.

odd

Skrevet

Om hvorvidt det er enighet skal du ikke være sikker på Odd. Men det er noen som har "fredet" oppgaven, og da må selvfølgelig vi andre føye oss etter deres ønsker. Så jeg tør selvfølgelig ikke å hjelpe vedk. med svar på spørsmålet.

Erik

Skrevet

odd

Beklager,Odd,men dette er første gangen jeg prøver meg på denne kryssorden,så jeg ante selvsagt ikke at det ikke var "tillatt" å spørre om noe herfra.Du kan være veldig trygg på at jeg "tar ansvar" og ikke spør om noe som gjelder NM-trimmen flere ganger,Odd.Du kan bare ta det helt med ro der.Og takk til Erik for et hyggelig svar her.

Mvh Randi

Skrevet

Hei igjen, Randi, jeg er også helt ny i denne VM-trimmen (unnskyld NM-trimmen) - og jeg vil ikke villede deg og jeg tør heller ikke si noe, da dette jo er forbudt. Men hvordan skal man da få hjelp til å gå videre? Hvem lager disse reglene som stenger ute så mange "frelste" kryssordløsere, og som kan bli kjempeflinke hvis de bare får et lite piff! Så bitte litt må jeg få si - fant et ord i ordnett.no - med Å i andre, som muligens er riktig, for det stemmer med alt det andre!

Lilli

Skrevet

Randi, den D'n din er ikke riktig. Er ikke enig med Erik om at vi må "føye" oss -

siden jeg ikke har tilgang til min e-post for tiden, så vet jeg ikke om dette når frem til rette vedkommende.

Lillli

Annonse

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med å finne "flettet produkt" på 20l.Det er 9 bokstaver,og jeg har å som andre bokstav og d som fjerde,hvis det er rett da.Hvor leter jeg?Tips tas imot med takk.

Mvh randi

Hei.

Jeg undres at det er noen som skal bestemme hva alle kan eller ikke kan spørre om Antar at vi alle betaler for å være med , og jeg kan ikke erindre å ha sett at det er "noe det er ulovlig å spørre om".for å få kjøpt produktet.

Skulle jeg være så uheldig å tråkke i salaten hos noen, er det jo bare å la være å svare.

mvh audil

Skrevet

odd

Hei Odd og andre med tilsvarende mening,

Jeg har skjønt at noen ergrer seg over at NM trimmen blir diskutert her.

Jeg har ikke tid og eller ferdighet til å løse denne oppgaven.

Kjøpte det engang i 2006, klarte det aller meste, flaks?

Det var to tre ord som jeg ikke klart, skrev internt til en som løser kryssordet fikk hjelp.

Det er en av disse som ikke liker å se løsninger på NM trimmen her i forumet, men svarer på direkte e-post.

Det jeg lurer på er begrunnelsen for ikke å gi tips, er det fordi man ikke vil at flere skal bli flinkere til å løse vanskeligere kryssord?

Kan vel ikke være så dumt at det er at sjansen til premie minsker?

Jeg skjønner at noen ikke vil ha e-postadressen sin her i forumet, det er helt greit.

Hilsen Alf

Skrevet

Randi, den D'n din er ikke riktig. Er ikke enig med Erik om at vi må "føye" oss -

siden jeg ikke har tilgang til min e-post for tiden, så vet jeg ikke om dette når frem til rette vedkommende.

Lillli

Takk,Lilli.Jeg klarte ordet,men er selvsagt ikke ferdig.Klarer den vel neppe heller når man ikke kan spørre her.Synd det skal være sånn,men jeg orker ikke lage noen"krig" på grunn av en kryssord,selv om jeg vil måtte gi den opp.Sånn er det bare.

Takk til dere andre som har kommentert dette.Må bare si meg enig med dere,og beklage at det er slik det fungerer.

Mvh Randi

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen har "lov" til å bestemme hva som er tillatt i dette forumet.Jeg har faktisk løst nm-trimmen ganske mange ganger,har også vært til topps i ekstrafinalen inm for noen år tilbake.det var flere som kom seg i mål,det blei loddtrekning-og da røyk pokalen!

Kryssord er og blir en hobby,jeg synes det er et nyttig og iallfall stort sett et hyggelig treffsted for folk med sammme interesse.håper det kan fortsettei samme stil-men uten denne selvutnevte "regjeringen.Nå var jeg kanskje uhøflig, men jeg står ved det jeg har skrevet,har tenkt på det før .men når folk kvier seg for å be om hjelp eller gi hjelpkan jeg ikke dy meg lenger!

ha en fin dag alle sammen

mvh Tanj

Skrevet

Hei.

Jeg undres at det er noen som skal bestemme hva alle kan eller ikke kan spørre om Antar at vi alle betaler for å være med , og jeg kan ikke erindre å ha sett at det er "noe det er ulovlig å spørre om".for å få kjøpt produktet.

Skulle jeg være så uheldig å tråkke i salaten hos noen, er det jo bare å la være å svare.

mvh audil

Dette er den siste oppgaven som ikke har blitt diskutert på denne siden.Hvis det også skal bli "skjermløsning" synes jeg det er synd.

Innlegg redigert. (12-07-07 14:04)

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å legge ut løsningen? Er det noen som har kommet med det? Noen helt annet er å gi hint om folk er på rett spor eller ikke. Men det er vel sånn at "regjeringen" har talt.

Erik

Skrevet

Flott, Erik, at du har innsett at "regjeringen" har talt!

Jeg foreslår også at vi herved setter strek for denne, kall den gjerne , "regjeringsdebatten" !

Annonse

Skrevet

Jeg forbeholder meg faktisk retten til å skrive og debattere hva jeg vil. Jeg forbeholder meg retten til å hjelpe de jeg vil med hvilke kryssord jeg vil. Jeg har betalt for denne tjenesten på lik linje med andre her inne.

Det skulle vel være klare ord.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Mvh Erik

Skrevet

Svein er tydeligvis med i "regjeringen"hvem er det som har utnevnt deg ?

Her er alle på lik linje

mvh Tanja

Skrevet

Hei.

mvh audil

Hei.

Hurra for ytringsfriheten her til lands!!

God fredagskveld !

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt denne diskusjonen. At de årlige NM-finalene er fredet, er greit, å hjelpe hverandre der blir jo som å jukse til eksamen. Men NM-trimmen i Våre beste kryssord, er ikke den en oppgave på lik linje med Ukens nøtt og Mesterkryss i Hjemmet? Så hvorfor skal den ene vanskelige oppgaven fredes, og ikke de to andre?

keb

Innlegg redigert. (12-08-07 16:13)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...