Gå til innhold

eksperten(Våre beste kryssord 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måne på 8 bokstaver,og som jeg får til å begynne på D.Kan noen tipse om hvor det kan finnes?Har lett i det uendelige,så kanskje d er feil.Hjelp!

18l er også problematisk."Inneholder bl.a.koksalt".Har snart lett på alt tenkelig og utenkelig uten resultat,så nå håper jeg på et lite hint for å komme videre her også,om det er noen som vil forbarme seg over meg.

Mvh Randi

Fortsetter under...

Gjest anita_m
Skrevet

Hei!

Begge delene skulle du kunne finne i SNL. Og bare hold på D'en din i måne.

anita

Skrevet

Jeg har andre problemer her enn du, men den månen finner du, tror jeg, i SNL, ved å bruke D_S_O_I_ Tror det er månen til Eris, men husker ikke hvor jeg fant den. Det andre du spør om ender visst på salt.

Lilli

Skrevet

Takk til dere begge.Nå er i alle fall månen på plass,så får jeg se om det "koksaltet" kommer på plass etter hvert.Randi

Skrevet

Randi - 18 loddrett ender ikke på salt, men på vann - jeg skrev feil i går. Nå har jeg fått til hele!

Lilli

Skrevet

Hei Lilli!

Ja,jeg mente også det,men sleit litt med det saltet før jeg skjønte at det ikke gikk,og fant svaret i et gammelt ett-bindsleksikon.

Hadde tenkt å melde deg idag om det,men der kom du meg i forkjøpet.Det var bra at du også fikk det rett da.Jeg fikk også avsluttet den i går, takket være tips fra deg og Anita.Så igjen mange takk til dere begge.

Klem Randi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...