Gjest randi Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Måne på 8 bokstaver,og som jeg får til å begynne på D.Kan noen tipse om hvor det kan finnes?Har lett i det uendelige,så kanskje d er feil.Hjelp! 18l er også problematisk."Inneholder bl.a.koksalt".Har snart lett på alt tenkelig og utenkelig uten resultat,så nå håper jeg på et lite hint for å komme videre her også,om det er noen som vil forbarme seg over meg. Mvh Randi
Gjest anita_m Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Begge delene skulle du kunne finne i SNL. Og bare hold på D'en din i måne. anita
Gjest Lilli Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har andre problemer her enn du, men den månen finner du, tror jeg, i SNL, ved å bruke D_S_O_I_ Tror det er månen til Eris, men husker ikke hvor jeg fant den. Det andre du spør om ender visst på salt. Lilli
Gjest randi Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Takk til dere begge.Nå er i alle fall månen på plass,så får jeg se om det "koksaltet" kommer på plass etter hvert.Randi
Gjest Lilli Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Randi - 18 loddrett ender ikke på salt, men på vann - jeg skrev feil i går. Nå har jeg fått til hele! Lilli
Gjest randi Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hei Lilli! Ja,jeg mente også det,men sleit litt med det saltet før jeg skjønte at det ikke gikk,og fant svaret i et gammelt ett-bindsleksikon. Hadde tenkt å melde deg idag om det,men der kom du meg i forkjøpet.Det var bra at du også fikk det rett da.Jeg fikk også avsluttet den i går, takket være tips fra deg og Anita.Så igjen mange takk til dere begge. Klem Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå