Gjest punky Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke om jeg tør spørre en gang til, forrige gang var under NM. Problemet er det samme som lenger ned på siden. Håper noen kan forbarme seg over meg eller seover med "dumme" problemer.Skal ikke belemre dwere en gang til :)
Gjest Skjye Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Hei, Punky. Jeg ser at du tidligere (28-11) har spurt om "Hva i all verden gjør jeg for å fjerne den lille firkanten som dukker opp når jeg trykker på ordnett. Synes jeg har trykket på alt uten at noe skjer". Årsaken til at du ikke har fått svar er trolig at ingen begriper hvilken firkant du egentlig skriver om, og som du formodentlig har observert ved bruk av Kunnskapsforlagets ordnett.no? Dersom du i all fortrolighet på en mer grundig måte kunne beskrive for oss andre denne firkants beskaffenhet og de nærmere detaljer omkring dette, vil muligens en eller flere av de mer dataviderekomne og -utviklede blant oss kanskje få en a-ha-opplevelse som kunne tenkes å være deg til hjelp. Mvh Skjye.
Gjest Skjye Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Vet ikke om jeg tør spørre en gang til, forrige gang var under NM. Problemet er det samme som lenger ned på siden. Håper noen kan forbarme seg over meg eller seover med "dumme" problemer.Skal ikke belemre dwere en gang til :) Hei igjen, Punky. Kan det kanskje være denne reklamegreien for "Ordnett PLUSS" du mener? - den er jo forsåvidt firkantet, og fungerer absolutt ikke med mindre du har abonnement på tjenesten, hva jeg for min del så langt IKKE har, og hva du formodentlig heller ikke du har. Mvh Skjye.
Gjest Svein Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Vet ikke om jeg tør spørre en gang til, forrige gang var under NM. Problemet er det samme som lenger ned på siden. Håper noen kan forbarme seg over meg eller seover med "dumme" problemer.Skal ikke belemre dwere en gang til :) Kanskje Punky mener firkanten som står under "Søk i ordbok"? Men den MÅ være der, for det er der du skriver søkebegrepet..!! (:
Gjest punky Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Du har rett Skjye, det kan vel ikke kalled firkant,mer som et rektangel. Du har også rett i at det står Ordnett pluss, så det er vel bare å ignorere den som jeg hittil har gjort
Gjest Belladonna Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Et rektangel er også en firkant, rettvinklet sådan. Du mener kanskje kvadrat, som er en rettvinklet firkant med like lange sider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå