Gjest dennis Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har møtt veggen på siste løsningsord. Bakst. e*e*t*r*e*. Slutten indikerer noe, men typen finner jeg ikke. dennis
Gjest Fiffikus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Du får nok bytte ut din 3.bokstav, så kommer du nok i mål. Lykke til!
Gjest dennis Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har du prøvd med epler? arne Om jeg har! Men jeg blir ikke kvitt den tredje E kvordan jeg snur og vender på det - dessverre. dennis
Gjest arne Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har møtt veggen på siste løsningsord. Bakst. e*e*t*r*e*. Slutten indikerer noe, men typen finner jeg ikke. dennis Dikteren i 61V hører hjemme i norrøn tid.. arne
Gjest dennis Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hei Arne, kommen da til typer som NS omga seg med. Må da ommøblere 51v, men det går nok. dennis
Gjest dennis Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har møtt veggen på siste løsningsord. Bakst. e*e*t*r*e*. Slutten indikerer noe, men typen finner jeg ikke. dennis Er i mål - takk for tips. dennis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå