Gå til innhold

NM

Gjest Sissi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hørt noe fra NM ennå? Det skulle sendes ut en epost fra Hjemmet for å sjekke at adressen fungerte. Jeg har i hvert fall ikke hørt noe,og jeg hadde riktige løsninger.

Spent Sissi

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan vet du at løsningene var korrekte, da?

Selv meldte jeg meg på i Hobbyklassen, så jeg får vel ikke noe på mail, selv om jeg skrev mailadresse.

Skrevet

Har noen hørt noe fra NM ennå? Det skulle sendes ut en epost fra Hjemmet for å sjekke at adressen fungerte. Jeg har i hvert fall ikke hørt noe,og jeg hadde riktige løsninger.

Spent Sissi

Jeg har heller ikke fått mail,er sikker på de 4 løsningsordene jeg sendte inn.

mvh Tanja

Skrevet

Spent Sissi

Skulle vi få oppg, den 22 eller skulle de sedes ut den datoen? Ingenting på meg i dag

Skrevet

Usikker på det , jeg også. Men har i alle fall ikke fått noen oppgaver ennå.

Skrevet

Hobbyklassens oppgaver skulle postlegges i dag, 22/11. Lev. frist 3/12.

Ekspertklassens oppgaver skulle sendes ut 30/11. Førstemann med riktig løsning levert på e-post vinner.

naj

Annonse

Skrevet

Det synes jeg er feil, det prioriterer hjemmeværende, er man yrkesaktiv, kan man visst bare glemme hele greia

Skrevet

Beklager, ser først nå at 30. er en fredag,får håpe at ingen må jobbe i helga da eller har fått byttet vakt

Skrevet

Spent Sissi

Hei!

Mottok i dag per post en brun konvolutt inneholdende et vakkert sølvkjede med stor blå stein fra HM Hjemmet c/o Artisti, 2680 VÅGÅ. Ingen meddelelse var vedlagt, men takk likevel!

Har noen andre fått tilsvarende gave, og for hva da? ;-) Jeg er påmeldt i ekspertklassen.

Vh

Aksel

Gjest Harald Henriksen
Skrevet

Jeg er også påmeldt i ekspertklassen, men har ikke fått verken mail

eller sølvkjede.

Tviler på at alle deltakerne i NM får sølvsmykker fra Hjemmet. Kanskje du har fått premie for en annen oppgave du har sendt inn. Jeg ser at Hjemmet har et smykke som premie på f.eks. TEMA-kryssord Våre Beste Kryssord nr. 12 i år.

Harald

Innlegg redigert. (11-22-07 21:23)

Skrevet

Spent Sissi

Hei igjen!

Har kun sendt inn 4 x 3 NM-oppgaver ("Billedkryss", "Kodekryss" og "Klassiker'n") samt de 4 løsningsordene. Får vente og se om det dukker opp en forklaring, enten i postkassen, per mail eller i bladet.

Vh

Aksel

Skrevet

Spent Sissi

Aksel: Du skal se det er Kongens gull du har fått som trofast kryssordløser! (: (:

Skrevet

Har fortsatt ikke hørt noe fra Hjemmet. Prøvd å ringe to ganger og lagt igjen beskjed på svarere, men ingen respons. Noen som har fått mail ang. ekspertklassen?

Erik

Annonse

Skrevet

Og i det jeg sendte forrige innlegg, dukket mailen fra Hjemmet opp. Jippiiii

Skrevet

Litt pussig, ikke sant? Hjemmet vil forsikre seg om at vi klarer å åpne disse dokumentene, men de forsikrer seg ikke om at vi kan fylle ut og sende inn det utfylte word-dokumentet!

naj

Skrevet

Spent Sissi

Fikk tilbakemelding fra Hjemmet i dag. Nå er det bare å spisse blyantene og ha viskelæret parat.

dennis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...