Gjest Odd Inge Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei! Lurer på hva "oppdretter" kan bli? Har: - Y - E - . Er disse bokstavene rett? Mvh Odd inge
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei, dine bokstaver er riktig. Du finner svaret i SNL. En kjent norsk oppdretter. Erik
Gjest Odd Inge Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Kan det være en botaniker eller er det noen innen fiskeoppdrett? Innlegg redigert. (11-18-07 22:20)
Gjest Svein Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei! Lurer på hva "oppdretter" kan bli? Har: - Y - E - . Er disse bokstavene rett? Mvh Odd inge Søk på oppdretter* i Ordnett !
Gjest Aksel Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei! Lurer på hva "oppdretter" kan bli? Har: - Y - E - . Er disse bokstavene rett? Mvh Odd inge Hei Odd Inge! Ingen av delene! Vedkommende oppdrettet dyr med fire bein, på 1800-tallet. Vh Aksel
Gjest Odd Inge Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Takk alle sammen og spesielt til Svein som satte meg på det siste sporet. Det artige er at den botanikeren jeg var inne på, har det samme navn som oppdretteren i Ordnett. Så hadde jeg valgt ham hadde det blitt rett, okke som!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå