Gjest Sølvi Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Nå har det stått stille i snart to døgn og jeg trenger noen puff for å komme videre. I lag har jeg r og u som hhv andre og nest siste,og i åre y som andre og r som fjerde.Stemmer noe av dette i det hele tatt ?
Gjest Dag. Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Jeg håper ikke at den "åren" blir stående stille i så mange døgn.Da er du ille "ute".Kontakt fastlegen.
Gjest Sølvi Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tja,nå har jeg holdt på i noen timer for å komme videre etter dine litt sparsomme tips og havnet på...ja,kjære vene Dag ! Men det er alt.Alle mulige kombinasjoner strander etter et par tre ord.Har f.eks.tre åre-alternativer der andre er enten r , e eller u ,men likevel stopp sånn smånigom.
Gjest cs Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Kjære vene! Riktig åre finner du ved å innhente riktige meldinger. Sistnevnte er ikke hemmelige og finnes derfor på "nett". Får du instrumentet på plass vil det gå strålende, skal du se.
Gjest Odd Egil Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Tja,nå har jeg holdt på i noen timer for å komme videre etter dine litt sparsomme tips og havnet på...ja,kjære vene Dag ! Men det er alt.Alle mulige kombinasjoner strander etter et par tre ord.Har f.eks.tre åre-alternativer der andre er enten r , e eller u ,men likevel stopp sånn smånigom. Hei Sølvi, 5 av de 9 løsningene i dette hjørnet finner du her på NKL. Kan meldinger være, frisk, og instrument er beskrevet i Ordnett. Lufthavn finner du i SNL, og nå ved midnatt var der - 4°C (iflg. www.yr.no) God Natt :-)
Gjest Sølvi Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 For meg er dette mesterkryssenes mesterkryss.Samme hva jeg får for gode råd , så strander det etter hvert.Jeg kunne komme i havn med hjørnet hvis frisk er det samme som saftfull/kraftig ...?
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 hei Sølvi, du er nok inne på det du :-) Jeg sliter med øverste høyre hjørne. Erik
Gjest Lilli Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 For meg er dette mesterkryssenes mesterkryss.Samme hva jeg får for gode råd , så strander det etter hvert.Jeg kunne komme i havn med hjørnet hvis frisk er det samme som saftfull/kraftig ...? Mangler det samme som deg, Sølvi, har lett i timesvis - med U i andre og A i fjerde. Mistet tilgangen til min E-post i natt, men antar dette går utenom!
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei Lilli, A´en kan du glemme. Instrument finner du i Ordnett. Erik
Gjest Lilli Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg fant, jeg fant - takk til både Sølvi og Erik. Men denne knuten skjønner jeg ikke at noen har funnet med bokstavene: ?A?T?O? Øvre høyre hjørnet ser forferdelig ut!
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Så fint!! Søk på _A_T_O_ i ordnett, så finner du det. Sliter med høyre hjørne jeg og!! Erik
Gjest Lilli Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg gremmes - vel, det var i alle fall noe medisinsk,da. TAKK
Gjest NaNN Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Når det gjelder LAG lurer jeg på hvor jeg skal søke,syns jeg har vært over alt. Har r og t som andre og fjerde og muligens u som nest siste.Er det noen som kan tipse litt ? Takker for ALL hjelp .
Gjest Lilli Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Hei NaNN - jeg har samme bokstaver, r og t, men intet i nest siste enda. Nå lurer jeg på om det er noen i det hele tatt som har greid dette hjørnet??? Hjelp har vært totalt fraværende -
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Får to lag til å passe med disse bokstavene, men så var det resten da? Fikk nesten hele hjørnet til å gå opp i stad, men så stoppet det opp. Er noe merkelig med denne fagmannen tror jeg. Så er det ikke den "vanlige" sjømannen heller. Erik
Gjest NaNN Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg regner med at du Erik kanskje har vært innom mitt første forslag til lag,det som har f som 10. bokstav.Men jeg fikk det ikke til å gå opp med beløp.Kan ordet begynne på g ? Hvis ikke lag her er noe helt annet enn selskap da.Nei, jeg får vente på et lite innspill fra de reddende hjelpere.
Gjest Erik Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Stemmer, den 10 med F på den ene og den 6. med F på det andre, Begge forslagene har glidd ut i sanden. Vi får vente på hjelp fra de som kan dette. Erik
Gjest NaNN Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Nå bli det tredje natta jeg strever med denne.Kan noen forbarme seg over meg/oss og tipse om f.eks første bokstav i lag eller fortelle om avgift slutter på ???avgift ?
Gjest cs Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Avgift slutter ikke på avgift (ingen bombe).
Gjest JAA Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvor bør jeg søke (nok en gang) for å finne ut av LAG og STRØK ?
Gjest Sølvi Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Har svaret på lag noe med tall eller område ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå