Gjest punky Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Drister meg å spørre om jeg skal glemme O som nest siste i kunsthåndverker
Gjest Odd Egil Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Nei, den O'en bør du nok ha med :-)
Gjest punky Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ble så lei denne håndverkeren at jeg begynte å kikke på 47. I kveld tok jeg frem 46 igjen og gjorde ferdig listen som skulle leses igjennom.Fant kun en hvor kunsthåndverker var nevnt og siden det passet med plante og kommune,tar jeg ham. Gleder meg til svaret kommer.Dette er grunnen til det lange fraværet av innlegget ditt.
Gjest Odd Egil Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Dersom du har funnet den riktige håndverkeren, vil du kunne lese i SNL at han hadde en sønn med navn Charles :-)
Gjest Edy Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Drister meg å spørre om jeg skal glemme O som nest siste i kunsthåndverker Hei der ute! Er det noen som kan hjelpe meg med 1 vannrett(Beringhavet).Er det en person el.flere? Jeg har -a-k-t(litt usikker på den)-. Er jeg på rett vei - takknemlig for litt hjelp i riktig retning. Ps.Det er på nøtta 46 jeg egentlig burde skrive innlegget.....jeg er vist moden for sengen...God Natt. mvh.Edy Innlegg redigert. (11-19-07 02:10)
Gjest Skjye Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hei, Edy. Her dreier det seg ikke om person(er): Løsningsordet er en spesiell betegnelse på - ifølge SNL opptil 8 meter lange - maritime kuer, utryddet på 1700-tallet, og finnes som eget oppslagsord i NRO. Din T er feil. Mvh Skjye.
Gjest Edy Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Drister meg å spørre om jeg skal glemme O som nest siste i kunsthåndverker Takk Skjye for flott hjelp.....og endelig fant jeg "kua". Nå har jeg lært en masse om Beringhavet etter å ha pløyd gjennom div.leksika......så ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. mvh.Edy
Gjest Marie Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har litt igje i øvre venstre hjørne.. Her er jo bare "vanlige" stikkord, som har hundre svaralternativ. Har prøvd med forskjellige ord. Det går fint helt til jeg kommer til siste ord... Nå sitter jeg igjen med ødelagt. Er noen av bokstavene _a_k_a_u_ korrekte, eller må jeg nok en gang viske ut alt?
Gjest Lilli Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Marie, jeg har E der hvor du har K - husker ikke hvor jeg fant ordet, men det er ikke norsk. Må ha funnet det under fremmedord eller i medisinsk leksikon, siden det slutter på TUS. Det ligner litt på noe engelsk jeg kan - Lilli
Gjest om Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har litt igje i øvre venstre hjørne.. Her er jo bare "vanlige" stikkord, som har hundre svaralternativ. Har prøvd med forskjellige ord. Det går fint helt til jeg kommer til siste ord... Nå sitter jeg igjen med ødelagt. Er noen av bokstavene _a_k_a_u_ korrekte, eller må jeg nok en gang viske ut alt? Marie. Jeg har også E der du har K. Fant løsningen her på NKL. om
Gjest Marie Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Takk til Lilly og om. Jeg hadde e i stedet for k i et av mine forsøk. Ordet ender på tus, så det nok det samme. Fikk problem med noen av de kryssende ordene. Forsøker på nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå