Gjest Marie Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har en bokstav igjen i kryssordet. Stanse (loddrett langs høyre kryssordkant): att_e. Jeg regner med det blir attre, men finner ikke helt at det kan bety stanse.
Gjest [email protected] Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Marie, sitter med samme problemet som deg - kanskje vi kan spørre Skjye, for han vet det helt sikkert!
Gjest Lilli Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har en bokstav igjen i kryssordet. Stanse (loddrett langs høyre kryssordkant): att_e. Jeg regner med det blir attre, men finner ikke helt at det kan bety stanse. Marie, sitter med samme problemet som deg - kanskje vi kan spørre Skjye, for han vet det helt sikkert!
Gjest Tone Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Har en bokstav igjen i kryssordet. Stanse (loddrett langs høyre kryssordkant): att_e. Jeg regner med det blir attre, men finner ikke helt at det kan bety stanse. Hei Marie. Jeg fant heller ikke noen fullgod dekning for attre i forhold til stanse. Jeg har likevel valgt attre som løsning, utfra det jeg leste om attre i NRO. Tone
Gjest Tanja Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Attre er å stanse ifølge Tanums nyeste utgave, har ikke sjekket eldre utgaver av Tanum,men da er løsningen i boks! Ha en fin kveld!mvh Tanja
Gjest Tone Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Takk Tanja. Ser jo det nå. At det går an å være så blind?! :o) Tone
Gjest Marie Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Attre er å stanse ifølge Tanums nyeste utgave, har ikke sjekket eldre utgaver av Tanum,men da er løsningen i boks! Ha en fin kveld!mvh Tanja Takk skal du ha, Tanja! I min store Tanum fra 1996 står ikke stanse som betydning av attre. Der står noenlunde det samme som i nettutgaven av bl.a. NRO.
Gjest Tone Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hei Marie. I 9. utgaven (2005) står bl.a. stanse om attre. Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå