Gå til innhold

Lattaskryss 14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, Lattas.

Du kan vel knapt forestille deg hvordan vi alle i spenning har ventet på å skulle bli påprakket ytterligere et nytt hjemmelaget og amatørmessig kryssordsmøreri.

Som du selv i et tidligere innlegg har ytret er jo trafikantene i dette Forum ikke kryssordinteresserte (overskriften "Nytt kryssord" i Dagblad-linken 29.12.06: "men ser ut som det er få som er interessert i kryssord").

Vi her i Forumet som ikke eier kryssordinteresse og åpenbart ikke har så meget som ett eneste barnekryssord å løse på, skylder deg derfor stor takk for din kunngjøring.

Mvh Skjye.

Skrevet

Skjye

Du må ha lav sosial IQ - det er det ingen tvil om!

Lykke til i livet, for det trenger du.

Skrevet

Enig med Solveig!!!!!!!!!!

Lattas legger ned en god del arbeid for å lage oppgavene,skjønner ikke at noen lar seg irritere over innspill som er hyggelige og gjort i beste mening!Vedkommende kan jo bare la være å se på dem.

mvh Tanja

Gjest Tor Idar
Skrevet

Hei Lattas.

Stå på og fortsett med å legge ut dine kryssord og reklamer for dem. Skjønner ikke at det går an for noen å irritere seg over dette - lavmål spør du meg.

mvh

Tor

Annonse

Skrevet

Hei

Kan bare si at det blir ikke ofte jeg reklamerer, så

de som er interessert i å sjekke om det kommer

nye kryssord kan bare ta et google-søk på

prince66 crossword

Skrevet

Hei igjen, Lattas.

Jeg var nokså gretten på det tidspunkt jeg laget mitt innlegg, og ser selv i ettertid at selve språkbruken - influert av mitt eget lune - ble mer utagerende enn nødvendig skulle være.

Jeg har ingen prinsipielle motforestillinger mot at du annonserer dine kryssord her i Forumet; det som egentlig irriterte meg var at du ved en tidligere slik annonsering antydet at generelt manglende kryssordinteresse blant Forumets aktører skulle kunne være årsak til manglende respons på DINE spesielle oppgaver - en antydning som på et nettsted som dette bare faller død ned til jorden.

Egentlig ser jeg det som utelukkende positivt at du tester ut dine språklige skaperevner i egne originale kryssordoppgaveprosjekter, og jeg håper forsåvidt at mitt - i overkant arrogante - innlegg ikke har drept noe av din entusiasme og skaperglød.

Når dette er sagt, vil jeg anbefale at du skaffer deg tilgang til i det minste noen av de mest elementære ordbøker - som jeg via dine Forum-innlegg har registrert at du mangler - og som fungerer som helt naturlig grunnmur for de fleste kryssordløsere og -forfattere.

Høy sosial intelligens er forøvrig ikke påkrevet kryssordkvalifikasjon - jeg ville snarere si at jo lavere slik intelligens, dess bedre.

Uansett hvor forbannet du ble da du leste mitt første innlegg kan det vel likevel komme noe godt ut av dette ved at nysgjerrigheten muligens er blitt vekket hos de mange som sikkert har lest innleggene under denne overskrift, og som følge av dette ikke skal se bort fra at du kan ha fått en hærskare av nye (og for alt hva jeg vet lidenskapelige) løsere å forholde deg til. :).

Mvh Skjye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...