Gjest teie Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg har lett "overalt" men finner ikke 3 lr. "særegen gange". Enten søker jeg feil eller så har jeg feil på 1 vr. så første bokstav er feil. Kan noen tipse meg om hvor eller hvordan jeg skal søke ?
Gjest bente Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Svaret står i Medisinsk Ordbok. Lykke til! bente
Gjest teie Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Takk Bente. Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke har funnet det, og at jeg nok også må abonnere på Medisinsk ordbok for å kunne løse Nøtta. mvh
Gjest pinko Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 hei, Jeg plages også med 3 loddrett, kan noen hjelpe meg, er første bokstav I eller A ????
Gjest Skjye Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hei, Pinko. Du har rett i at første bokstav er i eller a. Jeg minner ellers om at dette også tidligere har vært tema her i Forumet, under overskriften Nøtta 44. Mvh Skjye.
Gjest Edy Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har lett "overalt" men finner ikke 3 lr. "særegen gange". Enten søker jeg feil eller så har jeg feil på 1 vr. så første bokstav er feil. Kan noen tipse meg om hvor eller hvordan jeg skal søke ? Jeg sliter med det samme som pinko,nemlig 3 loddret - jeg har bokstavene i-a-å-n-. er disse riktig plassert......og har 11v. noe med trær å gjøre? Please.....hjelp!! mvh.Edy
Gjest Aksel Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har lett "overalt" men finner ikke 3 lr. "særegen gange". Enten søker jeg feil eller så har jeg feil på 1 vr. så første bokstav er feil. Kan noen tipse meg om hvor eller hvordan jeg skal søke ? Hei Edy! A er dessverre feil, de øvrige riktige og på rett plass. Se hva Skjye gir av hint om loggen til dette nøkkelord. Bl.a. ga jeg følgende input til Alf 29.10.2007: "3. loddrett: Dette er en type gange som har sitt motstykke i at tærne peker utover. En kjent stumfilmstjerne har gitt populærnavn til denne (altså motstykket) tilstanden." 11. vannrett: Kanskje ikke med trær, men absolutt planter, som ikke vokser på land. Dette stoffet uttrekkes fra disse plantene. Lykke til! Vh Aksel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå