Gjest Kari Opdahl Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari
Gjest Odd Egil Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei Kari :) Du finner svaret her på NKL, og da gjør du følgende : FJERN haken du har i "Søk med spørreord" slik at kun "Søk i svarord" er markert. Skriv ?o???a?l?p?d i søkeboksen, og klikk søk. Du får kun ett treff, og det er løsningen.
Gjest Svein Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari Innlegget utgår... Innlegg redigert. (11-06-07 11:55)
Gjest arne Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari Bokstavene dine er riktige Disse små pinnene brukes bla i drinker og canapeer mvh arne
Gjest Egil Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari Går du i baren og kjøper en spesiell drink får du denne pinnen på kjøpet. Står i Tanum.
Gjest Kari Opdahl Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei Kari :) Du finner svaret her på NKL, og da gjør du følgende : FJERN haken du har i "Søk med spørreord" slik at kun "Søk i svarord" er markert. Skriv ?o???a?l?p?d i søkeboksen, og klikk søk. Du får kun ett treff, og det er løsningen. Tusen takk alle sammen - ordet er på plass! kari
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå