Gå til innhold

Hjerneknusern nr 15

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Opdahl
Skrevet

Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari

Fortsetter under...

Gjest Odd Egil
Skrevet

Hei Kari :)

Du finner svaret her på NKL, og da gjør du følgende :

FJERN haken du har i "Søk med spørreord" slik at kun "Søk i svarord" er markert.

Skriv ?o???a?l?p?d i søkeboksen, og klikk søk.

Du får kun ett treff, og det er løsningen.

Skrevet

Hei kryssordløsere. Jeg står fast med ett ord i Hjerneknusern nr.15. 62 vannrett - små pinner. Har bokstavene -o---a-l-p-d. Får assosiasjon til noe om spyd. Den 4. bokstav har jeg flere muligheter. Kan noen gi tips om søkeord her? (Har prøvd det meste,mener jeg). hilsen Kari

Innlegget utgår...

Innlegg redigert. (11-06-07 11:55)

Skrevet

Bokstavene dine er riktige

Disse små pinnene brukes bla i drinker og canapeer

mvh arne

Skrevet

Går du i baren og kjøper en spesiell drink får du denne pinnen på kjøpet.

Står i Tanum.

Gjest Kari Opdahl
Skrevet

Hei Kari :)

Du finner svaret her på NKL, og da gjør du følgende :

FJERN haken du har i "Søk med spørreord" slik at kun "Søk i svarord" er markert.

Skriv ?o???a?l?p?d i søkeboksen, og klikk søk.

Du får kun ett treff, og det er løsningen.

Tusen takk alle sammen - ordet er på plass! kari

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...