Gjest owe Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Lurer på om det bare er jeg som har problemer med "opptrer i flokker"? Jeg er ny på dette forumet,har bladd i bøker før, men abb. på ordnett no.
Gjest Tone Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hei Owe. Det står en del om hva som "opptrer i flokker" på www.snl.no også. Jeg løser ikke denne og vet ikke hvor mange bokstaver du har, men det kan være verdt å abonnere på SNL (store norske leksikon) for å komme i mål på flere kryssord. mvh Tone
Gjest Sigurd Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Lurer på om det bare er jeg som har problemer med "opptrer i flokker"? Jeg er ny på dette forumet,har bladd i bøker før, men abb. på ordnett no. Hei owe! Dette dreier seg nok om fe. Lykke til! Mvh Sigurd
Gjest owe Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hei Sigurd. Takk så mye for tips. Har vært innom første stavelsen og bladd, men kobla endelig hodet . Da gikk det i boks. Takk! Hilsen owe.
Gjest Edy Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Lurer på om det bare er jeg som har problemer med "opptrer i flokker"? Jeg er ny på dette forumet,har bladd i bøker før, men abb. på ordnett no. Er det bare jeg som er så treg som holder på med nr.45 ennå - ser at de fleste koser seg med nr.46. Jeg har 13l.igjen,har d-s-a.Er det riktige bokstaver.....og hvordan finner jeg resten? mvh.Edy
Gjest Llilli Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det er ikke noe 13 loddrett i nøtta, mener du vannrett så er D'n din riktig! Lilli
Gjest Marie Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Denne nøttta var veldig vrien. Nå har jeg visket ut omtrent alt jeg hadde, for jeg finner ingenting som passer. 20L Enhet, er den millitær? 16L Stoff, er det noe innen medisin?
Gjest Skjye Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hei, Marie Begge disse kombinasjoner står i NKL, og gir hverken militære eller medisinske assosiasjoner. Enhet er rett og slett en måleenhet og stoff en form for tøy. Mvh Skjye.
Gjest Marie Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Takk skal du ha. Jeg har vraket det medisinske stoffet, og får nå lete etter et tøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå