Gjest Per Roger. Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 De to siste gangene nå har mitt abonnement vært meget forsinket. Nr 44 kom Tirsdag etter utgivelse og jeg håper nr 45 kommer på Mandag. Det har hendt jeg har fått bladet på Onsdag, men mest vanlig har vært Torsdag/Fredag og Lørdag. Er det andre som har registrert forsinkelse og når pleier dere få bladet? Takket være Odd har jeg fått begynt da han har scannet meg mester og nøtta, men er spent om det er flere en meg som får sene blader. Per Roger Innlegg redigert. (11-04-07 10:48)
Gjest ova Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Det er det samme her. I det siste har det skjedd to ganger at jeg blitt uten blad til helga. Det har kommet på utgivelsesdagen. Og ellers har det skiftet mellom onsdag, torsdag eller fredag. Tidligere har det vært onsdager til vanlig. Odd Egil kom meg til unnsetning nå.
Gjest punky Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Denne gangen fikk jeg det først på fredag, men de to ukene før det, fikk jeg det allerede på tirsdag og det var like overraskende
Gjest Lilli Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Denne gangen fikk jeg det fredag, det er sjeldent, for jeg får det omtrent alltid på torsdag, aldri fått det noen andre dager. Tror ikke dette er Hjemmets feil, tror det er de lokale postkontorene som enten har mangel på folk eller nye folk. Lilli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå