Gjest Odd inge Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hei! Noen med tips på "Forvekst" eller om jeg har rette bokstaver med? Har - R - N - P - . Mvh Odd Inge
Gjest Aksel Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Hei Odd Inge! R er dessverre feil ifølge min løsning, de øvrige riktige. Veksten tilhører korsblomstfamilien. Varianter av veksten brukes til menneskeføde, mens de som anvendes som dyrefôr betegnes det som er løsningen i oppgaven. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Odd Inge Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei! Da må jeg ha feil på "bark". Hadde fått: ANGOSTURA, men får ta det på nytt. Bark kan selvfølgelig være en båt, er det det? Har prøvd med "Endeavour", men da får jeg en V i forfatter: - V - M - . Finner ingen forfatter som passer til det. På "enhet" har jeg fått PARTI, men avhengig av plagget kan det bli endret. Mvh Odd Inge
Gjest Odd Egil Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 - V - M - er korrekte bokstaver, og den kamerunske forfatteren finner du i SNL. Bruk kryssordhjelperen i Ordnett :-) Innlegg redigert. (11-04-07 00:06)
Gjest Odd Inge Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Mesterkryss i boks - takk Aksel og Odd Egil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå