Gjest teie Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg står bom fast på nøtta denne gangen, og håper noen kan gi meg et tips. Det gjelder 28 lr "en slik har fast innhold". Har forsøkt "alt", men noe er det jeg gjør feil. Er 1. og 3. bokstav 2 like konsonanter ? Når det gjelder 11 vr. så har jeg en løsning som ender på G, men da blir det galt med 9.lr som helst skulle ha en N som andre bokstav. Kan noen fortelle meg om en av disse er riktig, eller kanskje ingen ? Har visst kommet helt på viddene denne gangen. mvh
Gjest Sigurd Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hei teie! Det er en slags knute. Lykke til! Mvh Sigurd
Gjest Sigurd Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg står bom fast på nøtta denne gangen, og håper noen kan gi meg et tips. Det gjelder 28 lr "en slik har fast innhold". Har forsøkt "alt", men noe er det jeg gjør feil. Er 1. og 3. bokstav 2 like konsonanter ? Når det gjelder 11 vr. så har jeg en løsning som ender på G, men da blir det galt med 9.lr som helst skulle ha en N som andre bokstav. Kan noen fortelle meg om en av disse er riktig, eller kanskje ingen ? Har visst kommet helt på viddene denne gangen. mvh Hei igjen teie! Du hadde noe mer som jeg overså. 11V slutter på N, og gjør deg oppstemt. Lykke til!
Gjest teie Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Takk til Sigurd. Det var det som skulle til for å få ryddet opp i feilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå