Gjest clara Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 hei, på lyd får jeg løsningen geni. Skal nøkkelordet være lys kanskje ? Dessuten strever jeg med det er toverdig. Kan det bli dionet? mvh clara
Gjest ova Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Tror det blir Ja på begge spørsmåla dine.
Gjest Egon Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 hei, på lyd får jeg løsningen geni. Skal nøkkelordet være lys kanskje ? Dessuten strever jeg med det er toverdig. Kan det bli dionet? mvh clara Hei Fra Tanums: DIOL- et kjem. (toverdig alkohol) Kan det være svaret? Egon
Gjest Egon Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Deuce bøyes DEUCEN iflg. Norsk ordbok. Egon
Gjest Lilli Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Takk, Egon, men i Tanum sto det ingen bøyningsform for dette ordet, så jeg måtte bare prøve å finne noe som for meg var logisk. Lilli
Gjest Marie Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hei Fra Tanums: DIOL- et kjem. (toverdig alkohol) Kan det være svaret? Egon Jeg har dionet, men nå ble jeg plutselig usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå