Gjest Tone Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Kan noen fortelle meg hvor jeg skal lete etter botaniker. Jeg har kun det ordet igjen, men finner ikke noe mot mine bokstaver. Har bl.a. to vokaler i ordet/navnet, men vet ikke om de er korrekte. Kan ikke skjønne hvor jeg skal ha gjort feil heller. Veldig takknemlig om noen kan geleide meg trygt i mål :o) mvh Tone Glem at jeg spurte. Jeg fant ut av det. Tone Innlegg redigert. (10-20-07 17:48)
Gjest NNN Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Skal virkelig bleie bli svar på "gjemmested".Syns det høres rart ut,men finner ikke noe annet ord.
Gjest ova Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Det blir ikke bleie. Du finner ordet i NRO.
Gjest NNN Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har funnet en botaniker som passer kun i SNL.Han blir betegnet som en amatør.Stemmer dette eller bør jeg søke etter en annen et annet sted?
Gjest ova Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg fant en russisk botaniker i "DAMMS STORE LEKSIKON". Nest siste bokstav her er ikke E. Jeg mener botanikeren har vært med her en gang tidligere.
Gjest NNN Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Flott,takk Ova.Husker det nå.Finn den rette planten i NRO og navnet dukker opp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå