Gjest else Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et Naturfenomen på 9-bokstaver. Det er det første på venstre side av bilde og begynner med "storm----" Har nå grublet på det i mange dager og kommer ikke videre. Mvh Else
Gjest Tone Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Kan vel ikke være så vanskelig å finne naturfenomenet? Du finner mange alternativer ved å gjøre et søk her i NKL. Tone
Gjest Zone Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et Naturfenomen på 9-bokstaver. Det er det første på venstre side av bilde og begynner med "storm----" Har nå grublet på det i mange dager og kommer ikke videre. Mvh Else Hei Else det er bare å kaste deg rundt,og si denne setninga høyt. Da hører du at det blir storm---- hilsen Zone
Gjest else Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med et Naturfenomen på 9-bokstaver. Det er det første på venstre side av bilde og begynner med "storm----" Har nå grublet på det i mange dager og kommer ikke videre. Mvh Else Vet dere hva??? Tror jeg har sett meg helt blind på dette ordet, det er jo så vanlig her på Vestlandet. Jeg trengte bare en vekker. Hjertlig takk -:) hilsen else
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå