Gå til innhold

Ukens nøtt nr. 41

Anbefalte innlegg

Gjest Belladonna
Skrevet

Nå står jeg igjen med ett ord, 8 loddrett klan. Jeg har -B-A- . Kan noen bekrefte om disse bokstavene er riktige, kanskje også gi meg den første bokstaven ;-). Takker så mye på forhånd

Fortsetter under...

Skrevet

Her sa Odd Egil at man kunne gå tilbake 10 numre av nøtten, for der var denne klanen. Jeg hadde merkelig nok spart på svarene her og fant derfor klanen. Du har riktige bokstaver og den første skal være A, men hvor du kan finne den, vet jeg ikke. Vet hvor frustrerende det er å kun mangle ett ord! De siste 3 bokstavene er crazy -

Lilli

Gjest Belladonna
Skrevet

Tusen hjertelig takk skal du ha, Lilli! Ja, det er frustrerende å mangle bare ett ord og å lete seg "fordervet". Dessuten er jeg ikke så veldig dreven i å finne ut hvordan jeg skal søke heller, til tross for mange gode råd og tips under Nyttige linker.

Gjest Belladonna
Skrevet

Her sa Odd Egil at man kunne gå tilbake 10 numre av nøtten, for der var denne klanen. Jeg hadde merkelig nok spart på svarene her og fant derfor klanen. Du har riktige bokstaver og den første skal være A, men hvor du kan finne den, vet jeg ikke. Vet hvor frustrerende det er å kun mangle ett ord! De siste 3 bokstavene er crazy -

Lilli

Jeg gikk inn på google og har lest litt om denne klanen, ville bare nevne det ;-).

Gjest Solveig
Skrevet

Nå står jeg igjen med ett ord, 8 loddrett klan. Jeg har -B-A- . Kan noen bekrefte om disse bokstavene er riktige, kanskje også gi meg den første bokstaven ;-). Takker så mye på forhånd

Hei

Jeg løste aldri denne oppgaven, men en henvisving til denne klan-oversikten har stått her i forumet hele tiden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Somali_clan

Gjest Belladonna
Skrevet

Det er sikkert riktig, Solveig, men som jeg skrev over her, er jeg ikke så all verdens flink med søkemetoder. Uansett, jeg blir glad for hjelp og hjelper gjerne der jeg kan ;-).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...