Gjest Sølvi Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg strever også med å få alt i hjørnet til å klaffe.Jeg har mange fjell,men foreløpig bare to som passer med danser.Det ene begynner med et husdyr og det andre slutter med "mynten". Er jeg på rett vei eller på ville veier ?
Gjest odd Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 13.10.2007 den 21.53): Den veier ca. 500 gram. Skal svaret som vanlig ende på -en og hvor bør jeg søke ? Takk. Elna (og Sølvi): legg vekk lære foreløpig. Når bokstav 4 i danser krysser bokstav 4 i fjell, og bokstav 6 krysser bokstav 8 i insekt, skal løsningen sitte! Ingen er på ville veier.
Gjest Gunnhild Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Så mye slit og så lite hjelp.Jeg sluttet med Hjemmet etter en del pepper og gikk over til Allers.Men nå tror jeg at jeg må kjøpe Hjemmet igjen slik at Sølvi , Erna og andre tålmodige slitere kan få hjelp iallefall av meg.Dette må vi da få til.
Gjest Alf Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 15.10.2007 den 12.41): Til Elna. Har du forsøkt alle de kombinasjonene du oppgir, så har du rett og slett oversett svaret. Forsøk og resonner deg fram til om landskapet er et oppslags- eller et nøkkelord. Det finnes også tradisjonelle kryssordleksika som er gode på landskaper... Antallet ballettdansere i snl er meget begrenset, noe som ikke styrker dine forslag så vidt jeg kan se. Til JAA Byer i Sverige vil NKL ha god oversikt over. For å finne brennevinet bør man etablere en god oppgaveprofil først. I så måte er begge hjørnene til venstre laget etter "samme lest". cs Landskapsbokstavene mine passer med en by, kan en by kalles landskap? Alf
Gjest Elna Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Til Alf. Glem den byen på S og finn et ordentlig landskap på en annen konsonant.Selv sliter jeg med fjellet der jeg har to mulige forslag ,et som begynner på f og et på b.Men hvilket er rett ?
Gjest oluf Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 17.10.2007 den 13.23): Så mye slit og så lite hjelp.Jeg sluttet med Hjemmet etter en del pepper og gikk over til Allers.Men nå tror jeg at jeg må kjøpe Hjemmet igjen slik at Sølvi , Erna og andre tålmodige slitere kan få hjelp iallefall av meg.Dette må vi da få til. Hei dere!! Nå må vel nok være NOK!!!
Gjest Elna Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Til oluf.Hva i all verden mener du med at nok er nok ? Er du av den oppfatning at denne siden ikke skal brukes til å be om hjelp når man virkelig i lang tid har prøvd og så står fast ? Kan ikke huske at din signatur har ytt hjelp her,så derfor skjønner jeg ikke hva du har her å gjøre.Gunnhild har kuttet ut Hjemmet siden det er flere som misliker at noen ber om hjelp.Til slutt blir det bare en liten kjerne som greier oppgavene og da syns Hjemmet det er så få at de nedlegger hele mester'n.
Gjest Alf Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 17.10.2007 den 17.30): Til Alf. Glem den byen på S og finn et ordentlig landskap på en annen konsonant.Selv sliter jeg med fjellet der jeg har to mulige forslag ,et som begynner på f og et på b.Men hvilket er rett ? Elna, Takk for bekreftelsen. Jeg har de samme bokstavplasseringene som du hadde, du fant landskapet. Mener at jeg har forsøkt alle kombinasjoner. Har flere kryssordleksikon, ingen har landskap eller landområder. Alf
Gjest Elna Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Tror landskapet bare er i SNL.Og nå skal jeg ikke mase mer om denne oppgaven.Jeg har kommet langt og godtar det.
Gjest Lilli Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 17.10.2007 den 18.17): Hei dere!! Nå må vel nok være NOK!!! Hei oluf, nok er ikke nok for i morgen kommer nok en! Lilli
Gjest Alf Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 17.10.2007 den 20.43): Tror landskapet bare er i SNL.Og nå skal jeg ikke mase mer om denne oppgaven.Jeg har kommet langt og godtar det. Beklager Elna, Noen ganger er det greit å gi gjensidig hjelp via e-post. Jeg har både spurt og gir svar på den måten, også ang. nr.42 Alf
Gjest oluf Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 - skrev (På 17.10.2007 den 19.35): Til oluf.Hva i all verden mener du med at nok er nok ? Er du av den oppfatning at denne siden ikke skal brukes til å be om hjelp når man virkelig i lang tid har prøvd og så står fast ? Kan ikke huske at din signatur har ytt hjelp her,så derfor skjønner jeg ikke hva du har her å gjøre.Gunnhild har kuttet ut Hjemmet siden det er flere som misliker at noen ber om hjelp.Til slutt blir det bare en liten kjerne som greier oppgavene og da syns Hjemmet det er så få at de nedlegger hele mester'n. Hei Elna! Fikk ikke du hjelp to ganger 7/10-2007 da???? Av meg?? Jeg har en mistanke om at Hjemmet har bedt om at Mesterkryss burde få økt vanskelighetsgraden, fordi de fikk for mange riktige løsninger. For da kan det ikke kalles mesterkryss, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå