Gjest Irene Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Kan noen fortelle meg hva TAKKER blir, kjenner bare ordet merci for det men da stemmer det ikke met ordet Junivarme som jeg har for HETE. Så hva kan det blir da ? Kan en eller annen fortelle meg det, med takk og Vennlig Hilsen Irene
Gjest Belladonna Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hvor mange bokstaver er dette ordet på, og har du noen? Det kan være et substantiv i flertall og ikke et verb. Innlegg redigert. (09-13-07 19:44)
Gjest Irene Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Kan noen fortelle meg hva TAKKER blir, kjenner bare ordet merci for det men da stemmer det ikke met ordet Junivarme som jeg har for HETE. Så hva kan det blir da ? Kan en eller annen fortelle meg det, med takk og Vennlig Hilsen Irene Det er 5 bokstaver i ordet og her * E M * I
Gjest Odd Egil Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hei Irene :) Jeg mener å huske at stikkordet er TAKTER, og at løsningen ble TEMPI :)
Gjest Irene Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Ja, du har så rett, jeg har lest det feil så tusen hjertelig takk for hjelpen, Irene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå