Gjest Beate Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Heisan. Dere har vel sendt inn nr 35 for lenge siden. Men er det noen som husker hva de fikk på 11 vannrett, stikkord - kjertelen. Er mine bokstaver riktige? Jeg har S-D-L-R-N
Gjest Beate Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Heisan. Dere har vel sendt inn nr 35 for lenge siden. Men er det noen som husker hva de fikk på 11 vannrett, stikkord - kjertelen. Er mine bokstaver riktige? Jeg har S-D-L-R-N Takk for bekreftelsen. Var ikke så enkelt å finne den kjertelen. Men litt gammeldags blaing i Tanums gav raskt svaret da jeg begynt bakerst på S. Takk igjen for hjelpen.
Gjest TerjeH Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Heisan. Dere har vel sendt inn nr 35 for lenge siden. Men er det noen som husker hva de fikk på 11 vannrett, stikkord - kjertelen. Er mine bokstaver riktige? Jeg har S-D-L-R-N Det er i slike tilfeller det er greit å ha tilgang til medisinsk ordbok. Opplever at i nesten hver eneste vanskelig kryssord så finnes ett eller annet ord lettest der. Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå