Gjest Sigurd Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hei der ute! Kan noen gi tips om "Kan studenter være"? Jeg har " i " som 2. bokstav. Mvh Sigurd
Gjest Skjye Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Hei, Sigurd. Din i er riktig - du finner bekreftet løsningsord i Norsk ordbok. Mvh Skjye.
Gjest punky Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Takk for det, nå slipper jeg å jobbe med villsporet Mvh Punky
Gjest Edy Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hei der ute! Kan noen gi tips om "Kan studenter være"? Jeg har " i " som 2. bokstav. Mvh Sigurd Hallo der ute - er det noen som kan hjelpe meg med denne vannrette sykdommen? Jeg har -l-d-t-e-e-e-.er disse riktige.Ber pent om et lite(stort)hint... mvh.Edy
Gjest Comeback Kid Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Edy: Ta vare på din D og dine E-er, og kvitt deg med L og T.
Gjest Edy Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hei der ute! Kan noen gi tips om "Kan studenter være"? Jeg har " i " som 2. bokstav. Mvh Sigurd Takk comeback kid - men nå ble det helt ??? for meg. Trodde jeg hadde bare sykdommen igjen,men nå ble det mer grubling. Hvor skal jeg finne sykdommen.....og det lodne dyret? mvh.Edy
Gjest Svein Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Kryssordmakeren benytter ofte Medisinsk Ordbok - og der finner du også denne sykdommen. "Den lodne" finner du i NRO.
Gjest TerjeH Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Takk comeback kid - men nå ble det helt ??? for meg. Trodde jeg hadde bare sykdommen igjen,men nå ble det mer grubling. Hvor skal jeg finne sykdommen.....og det lodne dyret? mvh.Edy Med de bokstavene du har, minus de Comeback Kid fraråder deg å stole på, så finnes det en entydig sykdom på NKL ved søk på bokstavene du da sitter igjen med. Vet ikke om den er riktig, da jeg ikke ha løst oppgaven selv, men vel verdt å prøve? TerjeH
Gjest punky Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hadde det stått sykdommen, hadde det vært greit. sitter og pløyer igjennom med. ordbok med D som 4., men det tar tid
Gjest Comeback Kid Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 TerjeH: Unnskyld, men den aktuelle sykdom nekter å åpenbare seg her i NKL for undertegnede. Formodentlig sikter du til kilden Svein nevner? punky: Du vil spare deg selv for meget arbeid ved å gå til anskaffelse av den elektroniske utgave av Medisinsk Ordbok.
Gjest Egon Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Ordet finns her i NKL men av en eller annen grunn svarer ikke NKL ved hverken søk med spørreord eller søk i svarord. Egon
Gjest Odd Egil Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hei Edy :) Løsningsordet finnes i Medisinsk Ordbok, Store Norske Leksikon, og her på NKL. I de 2 sistnevnte er den "skjult" bak sykdommens medisinsk korrekte navn, og vanskelig å finne. Medisinsk Ordbok er absolutt å anbefale :-)
Gjest punky Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ang. sykdommen, Bør jeg starte før eller etter N som første bokstav ? Håper jeg ikke spør om for mye :) Mvh Punky
Gjest Solveig Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Punky. Gå på siden http://smil.uio.no/ Søk på : ___d___e_e_e_ med det midterste alternativet huket av i grønt ("Alle ordene"). Mvh Solveig
Gjest mulle Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Solveig. Tusen takk for denne adressen. Den visste jeg ikke om. Men ser at den sikkert vil bli til nytte. Nå fant jeg også sykdommen som jeg har slitt med. Dette er en adresse som inneholder mye stoff for en kryssordordløser. Igjen takk!! Du har jo beriket oss med adresser tidligere også. mulle.
Gjest punky Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Takk for tips, Men gjorde en feil ved nedlastingen, for når jeg nå prøver å få frem siden, får jeg bare: siden kan ikke vises
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå